Οι επιρροές του πολιτισμικού περιβάλλοντος στην κατανάλωση των πολυτελών επώνυμων προϊόντων

Περίληψη

Όπως έχει επισημάνει και ο φιλόσοφος Jean Baudrillard ζούμε σε μια κοινωνία στην οποία τα ανθρώπινα όντα ως επί το πλείστον περιβάλλονται από αντικείμενα , και όχι από άλλα ανθρώπινα όντα, καθιστώντας την κοινωνία μας παρόμοια με ένα καλειδοσκόπιο αντικειμένων. Ωστόσο, η σχέση των ανθρώπων με την κατανάλωση φαίνεται να έχει πάρει μια διαφορετική μορφή τα τελευταία χρόνια, προς μια πιο ηθική και λιγότερο επιδεικτική προσέγγιση. Αυτό αποτελεί και το αντικείμενο μελέτης της παρούσας διατριβής. Λαμβάνοντας υπόψη τα κοινωνικοπολιτισμικά στοιχεία στη σύγχρονη κατανάλωση, η προσέγγιση της κοινωνικής ψυχολογίας παρέχει σημαντικές πληροφορίες όχι μόνο στο γιατί οι καταναλωτές συμπεριφέρονται με ορισμένο τρόπο, αλλά και στο νόημα που δημιουργείται μέσω της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων. Υπό αυτό το πρίσμα , η θεωρία των ρόλων είναι προτιμητέα για να διερευνήσει κανείς το πώς διαμορφώνεται και ολοκληρώνεται ο ρόλος του καταναλωτή, αλλά και στο πώς η ταυτότητα του ατόμου μέσα σε αυτό το ρόλο επηρεάζ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

As the philosopher Jean Baudrillard had stated we are living in a society in which human beings are mostly surrounded by objects, rather than other human beings, rendering our society similar to a kaleidoscope of objects. However, the relationship to consumption seems to have taken a different form lately, heading towards a more ethical and less conspicuous approach. It is this current form of relationship that this thesis investigates. Considering the sociocultural elements in contemporary consumption, a social psychology approach provides significant information not only in terms of why consumers behave as they do, but also in terms of how meaning is created through interaction. Under this scope, role theory is the avenue to investigate how the consumer's role is formed and enacted today, but also how the individual's identity within that role affects the whole process. Despite the significant information that role theory offers, it has yet to be applied in the consumer's context wit ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40527
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40527
ND
40527
Εναλλακτικός τίτλος
The influence of culture on luxury consumption
Συγγραφέας
Κορωνάκη, Ειρήνη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Πανηγυράκης Γεώργιος
Ζώτος Γεώργιος
Ζαρκάδα Άννα
Σιώμκος Γεώργιος
Σταθακόπουλος Βλάσιος
Θεοδωρίδης Προκόπιος
Πανόπουλος Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Πολυτελής επωνυμία; Διαπολιτισμική συμπεριφορά καταναλωτή; Θεωρία ρόλων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
387 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)