Ανάμειξη, ποιότητα υπηρεσιών και αφοσίωση πελατών κέντρων άσκησης και υγείας στην Ελλάδα: μια διαχρονική μελέτη

Περίληψη

Έρευνες στον ευρύτερο τομέα των επιχειρήσεων υποστηρίζουν πως η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες της αφοσίωσης τους έναντι του οργανισμού. Βασικός σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η μελέτη της σχέσης μεταξύ της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της ανάμειξης των μελών ιδιωτικών κέντρων άσκησης και υγείας, στο σχηματισμό της αφοσίωσης των αθλητικών καταναλωτών έναντι των υπηρεσιών των οργανισμών σεδιαχρονικό επίπεδο. Συνολικά στην έρευνα συμμετείχαν 274 μέλη γυμναστηρίου τα οποία αξιολογήθηκαν σε τρεις διαφορετικές χρονικές περιόδους, στην αρχή, στο μέσο και στοτέλος της ετήσιας συνδρομής τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το πλέγμα των σχέσεων μεταξύ των διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης πελατών και της αφοσίωσης τους στον οργανισμό δεν είναι σταθερό αλλά διαμορφώνεται από τη χρονική στιγμή. Τέλος, αναλύονται και παρατίθενται οι πρακτικές εφαρμογές και οριοθετήσεις της έρευνας.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Surveys in the broader business sector support that service quality and customer satisfactionare key factors of their commitment and loyalty to the Organization. The main purpose of this study was to examine the relationship between service quality, customer satisfaction and loyalty of health clubs' members, in the formation of the sports consumer loyalty towards a timeless level of service organizations. Overall in the survey involved 274 gym members who were evaluated in three different time periods, at the beginning, middle and end of their annual subscription. The results indicated that the relationships between the dimensions of service quality, customer satisfaction and loyalty to the organization is not fixed but depends on the time. Finally, the practical applications and the limitations of thestudy are presented and analyzed.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40448
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40448
ND
40448
Εναλλακτικός τίτλος
Involvement, service quality and loyalty of health clubs' customers in Greece: a longitudinal investigation
Συγγραφέας
Ζουρνατζή, Ελένη (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κουστέλιος Αθανάσιος
Πολλάτου Ελιζάνα
Θεοδωράκης Νικόλαος
Ασπρίδης Γεώργιος
Γεροδήμος Βασίλειος
Γραμματικόπουλος Βασίλειος
Τσιγγίλης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών; Ικανοποίηση; Ανάμειξη; Αφοσίωση; Διαχρονική μελέτη; κέντρα άσκησης και υγείας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiv, 116 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)