Λήψη αποφάσεων σε λιμενικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων: ανάπτυξη προτύπων πρόβλεψης για έξυπνα λιμάνια

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων που σχετίζεται με την παραλαβή Ε/Κ εισαγωγής από τους οδικούς μεταφορείς και η ανάπτυξη προτύπων πρόβλεψης του χρόνου παραμονής και της ώρας παραλαβής Ε/Κ από τους λιμενικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ.). Οι τερματικοί σταθμοί Ε/Κ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας και απορροφούν καθυστερήσεις που προκαλούνται στα υπόλοιπα μέρη της αλυσίδας. Η κατασκευή μεγαλύτερων πλοίων και η ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ζήτησης για τις υπηρεσίες των σταθμών. Επίσης, είναι απαραίτητη η καλύτερη ενσωμάτωση των λιμένων στις πόλεις που τους περιβάλλουν μειώνοντας έτσι τις εξωτερικές επιπτώσεις της λειτουργίας τους,όπως είναι η κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλούν και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Οι διαχειριστές λοιπόν των σταθμών αναμένεται να επωφεληθούν από την ανάπτυξη προτύπων που θα μπορέσουν να λαμβάνουν αποφάσεις και να προγραμματίζουν με βέλτιστο τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this study is to understand the decision making process associated with the pick-up of importcontainers by road hauliers from deep sea container terminals and to develop behavioural models predicting container’s Dwell Time and pick-up time-of-day.The term terminalisation refers to the importance of container terminals for the entire supply chain since they can absorb inefficiencies and delays created in the other parts of the chain. The introduction of larger container vessels combined with the growth of world trade results in an increased demand for the terminal services. In addition, they results of this thesis are expexted to contribute to the integration of ports into their surrounding cities and the reduction of the external effects created by terminal operations such as congestion and environmental pollution. Terminal operators may benefit from the development of predictive models that will enable them to make more efficient decisions and to optimize daily operatio ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39200
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39200
ND
39200
Εναλλακτικός τίτλος
Desicion making in port container terminals: development of predictive models for smart ports
Συγγραφέας
Κουρουνιώτη, Ιωάννα (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Εξεταστική επιτροπή
Πολυδωροπούλου Αμαλία
Πάλλης Αθανάσιος
Σταθόπουλος Αντώνιος
Σαμπράκος Ευάγγελος
Νικητάκος Νικήτας
Δούνιας Γεώργιος
Goulias Konstadinos
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων; Οδικοί μεταφορείς; Διαμεταφορείς; ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ; Ώρα παραλαβής; Αποσυνθετικά Δεδομένα; Σχεδιασμός πολιτκών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
207 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)