Τραπεζικό Μάρκετινγκ και Τραπεζικός Μάρκετινγκ: Προγραμματισμός

Περίληψη

Δομή και Μέθοδος της ΕργασίαςΗ εργασία αποτελείται από τέσσερα τμήματα. Στο πρώτο τμήμα το ενδιαφέρον εστιάζεται στο Γενικό ή Εμπορικό Μάρκετινγκ, έτσι ώστε να διαμορφωθούν ασφαλείς εννοιολογικές βάσεις για την εν συνεχεία οριοθέτηση του Τραπεζικού Μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, επιχειρείται μια σύντομη αναδρομή στα σημαντικότερα στάδια εξέλιξης του Γενικού ή Εμπορικού Μάρκετινγκ με σκοπό, να καταστεί εμφανής η αφετηρία της δικής μας παραπέρα έρευνας.Το δεύτερο τμήμα της εργασίας έχει ως αντικείμενο την τραπεζική επιχείρηση και τα χαρακτηριστικά της. Υπογραμμίζονται τα θεμελιώδη συστατικά στοιχεία των τραπεζικών επιχειρήσεων και οι εξ αυτών απορρέουσες δομικές ιδιαιτερότητες, αλλά και οι «υλικές» ιδιομορφίες των προϊόντων που προσφέρουν. Και αυτό το κεφάλαιο εξυπηρετεί επίσης την επεξεργασία βασικών όρων και εννοιών, αποσκοπώντας πρωτίστως στην ακριβέστερη οριοθέτηση και περιγραφή του πεδίου εφαρμογής του Τραπεζικού Μάρκετινγκ.Στο επίκεντρο του τρίτου μέρους της εργασίας βρίσκεται το Τραπεζ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Aufbau der Arbeit und VorgehensweiseDie Arbeit ist in vier Teile gegliedert. Der erste Teil ist dem Marketing gewidmet. In der Bemühung, gesicherte begriffliche Grund¬lagen für die spätere Auseinandersetzung mit dem Bank-Marketing zu erarbeiten, wird in diesem Kapitel eine Darstellung der wichtigsten Entwicklungsphasen des kommerziellen Marketing vorgenommen und so¬mit der Ausgangspunkt der weiteren Untersuchung deutlich umrissen. Im zweiten Teil der Arbeit befassen wir uns mit dem Bankbetrieb und seinen Merkmalen. Dabei beziehen sich die Ausführungen auf das We¬sen des Bankbetriebes ebenso wie auf die sich daraus ergebenden strukturellen Besonderheiten sowie auf die materiellen Eigenheiten seines Leistungsangebots. Auch dieser Teil der Arbeit dient der Grundlagenvorbereitung und soll insbesondere die spezifischen Rah¬menbedingungen des Bank-Marketing verdeutlichen. Im Mittelpunkt des dritten Teils steht das Bank-Marketing. Wie be¬reits angedeutet, hier werden Ueberlegungen zum Problem ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3842
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3842
ND
3842
Εναλλακτικός τίτλος
Bank - Marketing und Bank - Marketingplanung
Συγγραφέας
Κωνσταντινίδης, Γιώργος Δημήτριος
Ημερομηνία
1988
Ίδρυμα
Universitat Zurich. Rechts und Staatswissenschaftlichen Fakultat. Witrschaftswissenschaft – Betriebswissenschaft
Εξεταστική επιτροπή
Krulis – Randa Jan S.
Kilgus E.
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Τραπεζικό μάρκετινγκ; Τραπεζικός μάρκετινγκ προγραμματισμός; Τραπεζικός μάρκετινγκ σχεδιασμός; Στρατηγικός μάρκετινγκ προγραμματισμός στις τράπεζες; Στρατηγικός μάρκετινγκ σχεδιασμός στις τράπεζες; Στρατηγικό μάρκετινγκ; Στρατηγικός προγραμματισμός; Στρατηγικός σχεδιασμός
Χώρα
Ελβετία
Γλώσσα
Γερμανικά
Άλλα στοιχεία
240 σ.