Οργάνωση και εφαρμογή ενός ειδικού διαθεματικού προγράμματος διδασκαλίας παραδοσιακών χορών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και η επίδρασή του στις στάσεις και αντιλήψεις μαθητών/τριών Α΄ τάξης Γυμνασίου

Περίληψη

Οργάνωση και εφαρμογή ενός ειδικού διαθεματικού προγράμματος διδασκαλίας παραδοσιακών χορών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και η επίδραση του στις στάσεις και αντιλήψεις μαθητών/τριων Α΄ τάξης Γυμνασίου Με την επίβλεψη του καθηγητή Μουντάκη ΚωνσταντίνουΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η εφαρμογή ενός διαθεματικού προγράμματος διδασκαλίας παραδοσιακών χορών και η αξιολόγηση της επίδρασης του στις στάσεις και αντιλήψεις μαθητών/τριών Α΄ τάξης Γυμνασίου προς τους παραδοσιακούς χορούς και τις χορευτικές δραστηριότητες. Yποθέσαμε ότι η εφαρμογή του προγράμματος θα είχε θετικές επιδράσεις στις στάσεις και αντιλήψεις των μαθητών/τριών προς τους παραδοσιακούς χορούς και τις χορευτικές δραστηριότητες ως προς την: α) την ικανοποίηση των μαθητών/τριών από τη συμμετοχή τους, β) την αντιλαμβανόμενη αξία των μαθητών/τριών για τη συμμετοχής τους, γ) την αντιλαμβανόμενη ικανότητα των μαθητών/τριών να χορεύουν, δ) την ικανοποίηση των μαθητών/τριών από τη διδασκαλία και ε) την πρόθεση των μαθητών/τριών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Organization and implementation of a special cross curricular teaching program of traditional dances and its impact on the attitudes and perceptions of Greek school students in the first year of secondary school.With the supervision of: Mountakis Konstantinos professor The purpose of the present study was to assess the effect of a cross-curricular programme for the teaching of traditional dances on the attitudes and perceptions of Greek school students in the first year of Secondary School. Our hypothesis is that the implementation of such a program will have the following beneficial influences: a) on the satisfaction of children with their participation in dance, b) on the pupils perceived value of their participation c) on the children‘s perceived ability to dance, d) on the satisfaction of the children with the instruction and e) on the children‘s intention to dance in the future. The sample on which the study is based comprised 173 thirteen-year-old students (97 boys 56,1% and 76 g ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37110
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37110
ND
37110
Εναλλακτικός τίτλος
Organization and implementation of a special cross curricular teaching programme of traditional dances and its impact on the attitudes and perceptions of greek school students in the first year of secondary school
Συγγραφέας
Στιβακτάκη-Μουδάτσου, Χρυσή (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Μουντάκης Κωνσταντίνος
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Κωνσταντινάκος Παντελής
Μπουρνέλλη Παγώνα
Φλουρής Γεώργιος
Κασσωτάκη-Μαριδάκη Αικατερίνη
Σερμπέζης Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Φυσική αγωγή; Παραδοσιακοί χοροί; Χορευτικές δραστηριότητες; Διαθεματική διδασκαλία; Στάσεις μαθητών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)