Η κατανόηση της διαδικασίας σχηματισμού της ταυτότητας του καταναλωτή διαμέσου εμπειριών σύγχρονης τέχνης

Περίληψη

Η διερεύνηση της πολλαπλότητας των εαυτών των καταναλωτών στo επιστημονικό πεδίο της συμπεριφοράς καταναλωτή έχει καταδείξει ότι οι αφηγήσεις ταυτότητας που απορρέουν από την κατανάλωση εμπειριών διακρίνονται από πολυφωνικές διαστάσεις. Ωστόσο, η σχετική ειδική βιβλιογραφία προσφέρει κατακερματισμένα αποτελέσματα σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές βιώνουν τις καταναλωτικές εμπειρίες τους και διαμορφώνουν τις αφηγήσεις της ταυτότητας τους που απορρέουν από αυτές τις εμπειρίες, υπό το πρίσμα των πολλαπλών εαυτών τους. Συγκεκριμένα, ένα μέρος των ερευνών υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές επιλύουν τις εσωτερικές διαφωνίες που αναδύονται από την ύπαρξη των πολλαπλών εαυτών και συνεπώς δημιουργούν συνεπείς αφηγήσεις ταυτότητας. Αντιθέτως, κάποιοι ερευνητές διατείνονται ότι οι καταναλωτές νιώθουν άνετα με τους πολλαπλούς και αντιφατικούς εαυτούς τους και συνεπώς δημιουργούν κατακερματισμένες αφηγήσεις ταυτότητας. Υπό την προοπτική αυτών των κατακερματισμένων αποτελεσμάτων και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The examination of the multiplicity in consumers’ selves in previous consumer research has disclosed that consumers’ identity narratives entail polyphonic dimensions. Yet, the aforementioned studies provide fragmented insights about the creation of identity narratives emerging from the multiplicity in consumers’ selves. Some of the above studies argue that consumers resolve their internal contradictions and disagreements arising from their multiple selves and as such, they create coherent identity narratives (i.e. narratives are authored by a single identity position of the self). On the contrary, some of the above studies posit that consumers feel comfortable with their multiple selves and as such, they celebrate the freedom provided by a multiple sense of self. In light of these splitting findings and of what has been described as “the multiple sense of self” and “the dialogical self”, this thesis attempts to bridge this splitting evidence and to investigate how the multiple and even ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36815
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36815
ND
36815
Εναλλακτικός τίτλος
Understanding the process of consumers’ identity construction through contemporary art consumption
Συγγραφέας
Σταυράκη, Γεωργία (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Τομέας Οικονομικής των Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Μπουτσούκη Χριστίνα
Ζώτος Γεώργιος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Μπαλτάς Γεώργιος
Σκαρμέας Διονύσιος
Βασιλειάδης Χρήστος
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Καταναλωτικές εμπειρίες; Πολυφωνικές αφηγήσεις ταυτότητας; Πολλαπλές τοποθετήσεις ταυτότητας; Εσωτερικοί διάλογοι; Διαλογικές σχέσεις; Διαλογική θεωρία του εαυτού; Αναδιαμόρφωση ταυτότητας; Αποδιοργανωτικές εμπειρίες; Εμπειρίες σύγχρονης τέχνης; Μελέτη περιπτώσεων; Κολάζ; Ημερολόγια
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
415 σ., εικ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)