Εξατομικευμένες υπηρεσίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά των πελατών

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή μελετά τον ρόλο των συναισθημάτων στην συμπεριφορά των καταναλωτών όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές χρησιμοποιώντας εξατομικευμένες υπηρεσίες. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της διατριβής, παρουσιάζεται στα παρακάτω επτά κεφάλαια.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η εισαγωγή στις έννοιες και το πρόβλημα το οποίο πραγματεύεται η διατριβή. Πιο συγκεκριμένα το κεφάλαιο αυτό παρουσιάζει το κίνητρο της συγκεκριμένης διατριβής καθώς επίσης και τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία μελετώνται. Το κεφάλαιο αυτό κλείνει παρουσιάζοντας μια σύνοψη των υπόλοιπων κεφαλαίων της διατριβής.Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση του γνωστικού πεδίου των εξατομικευμένων ηλεκτρονικών αγορών με έμφαση στο πως οι συγκεκριμένου είδους αγορές επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο, αλλά και κατά πόσο πείθουν τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε μια αγορά ηλεκτρονικά. Σκοπός του κεφαλαίου αυτού είναι να παρουσιάσει την έρευνα η οποία έχει γί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral dissertation examines the different ways that emotions may influence customer behavior during personalized online shopping. The majority of the research in the area focuses on the examination of customers’ cognitive and utilitarian motivations. Nonetheless, since customers develop different emotions when shopping online it is critical to investigate their role in the purchase process and create frameworks that will include both emotions and cognitive perceptions.To identify the role of emotions in personalized online shopping an exploratory empirical study is performed. A research model is proposed which focuses on emotions, thus it includes both positive and negative emotions, and personalization as an antecedent of emotions and intention to purchase. The model is tested with a sample of 182 online customers, and the findings indicate that emotions should be studied together (i.e., positive and negative) and that personalization only affects positive emotions. Fur ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36499
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36499
ND
36499
Εναλλακτικός τίτλος
Personalized e-commerce services: the role of emotions on customer behavior
Συγγραφέας
Παππάς, Ηλίας του Οδυσσέας
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Χρυσικόπουλος Βασίλειος
Γιαννακός Μιχαήλ
Κουρουθανάσης Παναγιώτης
Γιαγλής Γεώργιος
Νικολαΐδου Μάρα
Λεκάκος Γεώργιος
Πατέλη Αδαμαντία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο; Αναγνώριση συναισθημάτων; Εξατομικευμένες υπηρεσίες; Συμπεριφορά καταναλωτή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xx, 174 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)