Η συμβολή των προηγμένων μη-παραμετρικών μεθόδων ανάλυσης στον εντοπισμό ομόλογων οργανισμών για την εκτέλεση της συγκριτικής μέτρησης επιδόσεων (benchmarking) στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες

Περίληψη

Το ερευνητικό αντικείμενο της διατριβής αφορά στην ανάπτυξη ενός οδηγού εύρεσης ομόλογων οργανισμών για την εκτέλεση της συγκριτικής μέτρησης επιδόσεων (benchmarking) στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Για την ανάπτυξη του οδηγού, η μεθοδολογική προσέγγιση της διατριβής στοχεύει στον προσδιορισμό εκείνων των εξωγενών παραγόντων που επηρεάζουν τις επιδόσεις των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών. Στη μεθοδολογική προσέγγιση που ανέπτυξε η διατριβή, η διευκρίνηση της ύπαρξης, του πρόσημου και της στατιστικής σημαντικότητας των εξωγενών επιρροών στις επιδόσεις πραγματοποιήθηκε με: (α) τη χρήση θεωρητικά βελτιωμένων και περισσότερο αξιόπιστων εργαλείων αξιολόγησης επιδόσεων, δηλαδή, με την εφαρμογή προηγμένων μη-παραμετρικών μεθόδων ανάλυσης, (β) την καθιέρωση της έννοιας της συνδυασμένης αποτελεσματικότητας και την ανάπτυξη του αντίστοιχου υποδείγματος παραγωγικής διαδικασίας και (γ) τη σύνθεση και εξέταση δείγματος 57 παρόχων λεωφορειακών αστικών συγκοινωνιών από την Ευρώπη, που περιείχε τόσ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research objective of this thesis is the development of a peer-grouping guide which will enable the execution of benchmarking in public transport. In order to develop this guide, thesis' methodological approach aims to determine those exogenous (or environmental) factors which influence public transport performance. Τhe methodological approach of this thesis highlights the existence, the sign and the statistical significance of exogenous influences on public transport performance with: (a) the use of theoretically improved and more reliable performance assessment tools, namely, the application of advanced nonparametric analysis methods, (b) the introduction of a combined effectiveness performance concept and the development of the corresponding production model and (c) the composition and evaluation of a research sample consisting of 57 bus public transport operators in Europe which included both their performance inputs/outputs and the exogenous factors of their operating environm ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36002
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36002
ND
36002
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of advanced nonparametric methods to the identification of peer organisations for the implementation of benchmarking in public transport
Συγγραφέας
Γεωργιάδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών, Συγκοινωνιακής Υποδομής, Διαχείρισης Έργων και Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Π.
Πιτσιάβα - Λατινοπούλου Μ.
Πυργίδης Χ.
Νανιόπουλος Α.
Βούγιας Σ.
Μπάσμπας Σ.
Πολίτης Ι.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Δημόσιες συγκοινωνίες; Συγκριτική μέτρηση επιδόσεων; Μη παραμετρικές μέθοδοι; Ομόλογοι οργανισμοί
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
242 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)