Μοντελοποίηση της επίδρασης της ποιότητας υπηρεσιών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην επιλογή μεταφορικού μέσου και διαδρομής

Περίληψη

Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, οι μετακινούμενοι έχουν μια προσωπική βέλτιστη στρατηγική που σχετίζεται με τις επιλογές μετακίνησης που θα κάνουν. Έτσι σε κάθε σημείο απόφασης (π.χ. σε μια στάση λεωφορείου), οι επιλογές τους γίνονται με κριτήριο το μικρότερο συνολικό κόστος για αυτούς. Το κόστος δεν είναι απαραίτητα οικονομικό, αλλά αφορά μια γενικευμένη έννοια, προσωπική για κάθε μετακινούμενο και η ελαχιστοποίησή του μπορεί να αφορά τον αριθμό των μετεπιβιβάσεων για κάποιο ηλικιωμένο άτομο, τη συντομότερη χρονικά διαδρομή για κάποιον που μετακινείται προς στη δουλειά του, τη διαδρομή που διέρχεται από τα περισσότερα αξιοθέατα για κάποιον τουρίστα κ.ο.κ. Το κόστος αυτό, παρατηρούμε ότι σχετίζεται τόσο με τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά των χρηστών και τις προτιμήσεις/συνθήκες μετακίνησης αλλά και με κάποιους δείκτες ποιότητας. Έτσι, η παρούσα διδακτορική διατριβή απαντά στο ερευνητικό ερώτημα «Ποιοι δείκτες ποιότητας και πώς, επηρεάζουν τους χρήστες στην επιλογή μέσου και δι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

According to the international bibliography, travelers follow a personal optimal strategy on their path; minimizing, at each decision node (i.e. a transit stop), the perceived travel cost. This travel cost is not necessarily economic but refers to a generalized cost for their trip that is differs from traveler to traveler. Minimizing this may refer: to the minimum number of transfers for the elderly, to the shortest path for trips made to work, to the route crossing the greater number of attractions for a tourist and so on. This cost is associated with the socio-economic characteristics of the users and the preferences / conditions of travel along with a list of quality related indicators. This PhD dissertation mainly aims at answering the following research question: "Which Quality of Service indicators affect, and how they affect, transit mode and route choices of travelers?", in order to identify the quality conditions that are attractive to the users. In this way, by offering the d ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52804
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52804
ND
52804
Εναλλακτικός τίτλος
Modeling the impact of transit quality of service on user mode and route choices
Συγγραφέας
Τσάμη, Μαρία (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών, Συγκοινωνιακών Υποδομών και Περιβαλλοντικής Διαχείρισης. Εργαστήριο Κυκλοφορίας, Μεταφορών και Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας - TTLog
Εξεταστική επιτροπή
Ναθαναήλ Ευτυχία
Bell Michael
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Ηλιού Νικόλαος
Βογιατζής Κωνσταντίνος
Κοπελιάς Παντελεήμων
Μπεκιάρης Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Μέσα μαζικής μεταφοράς; Μοντελοποίηση επίδρασης ποιότητας υπηρεσιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.