ΤΑ ΝΕΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ 3 ΝΕΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΤΟ LEASING, ΤΟ FACTORINGΚΑΙ ΤΟ VENTURE CAPITAL. ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΔΥΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΟΜΟΥ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: - ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. - ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ 3 ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. - ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΤΑ 3 ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE THESIS DEALS WITH 3 NEW FINANCIAL PRODUCTS, LEASING, FACTORING, VENTURE CAPITAL. IT EXAMINES THESE PRODUCTS AS MEANS OF MEETING THE FINANCIAL REQUIREMENTS OF GREEK ENTERPRISES, ESPECIALLY REGIONAL ONES AND THEN GOES ON TO ASSESS THE PRODUCTS' MARKETING POTENTIAL IN GREECE ON A PREFECTURE LEVEL. APPROACHES OF THE ISSUE: - THE FINANCING NEEDS AND FEATURES OF GREEK ENTERPRISES ARE MENTIONED. - THE FEATURES AND FUNCTIONING OF 3 PRODUCTS ARE ANALYZED AS WELL AS THE MEANS THROUGH WHICH THEY CAN MEET THE REQUIREMENTS OF GREEK ENTERPRISES. THE CHARACTERISTICS, WHICH ARE INDISPENSABLE FOR THE DEVELOPMENT OF THE PRODUCTSARE DEPICTED IN VARIABLES AND ON THE BASIS OF THESE VARIABLES THE ASSESSMENT OR THEIR MARKETING POTENTIAL IS CARRIED OUT VIA STATISTICAL TECHNIQUES. IT HAS BEEN CONCLUDED THAT THESE 3 FINANCIAL PRODUCTS CAN SOLVE MANY FINANCIAL PROBLEMS OF GREEK ENTERPRISES AND THAT THERE IS A CONSIDERABLE MARGIN FOR THEIR DEVELOPMENT. THEIR MARKETING POTENTIAL HAS A DISPROPORT ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3456
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3456
Εναλλακτικός τίτλος
THREE NEW FINANCIAL PRODUCTS (LEASING, FACTORING, VENTURE CAPITAL) AS MEANS OF REINFORCING INVESTMENT IN A REGIONAL CONTEXT
Συγγραφέας
ΡΑΓΚΟΥΣΗ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Αστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
ΣΑΛΛΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΕΡΙΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΔΙΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνική & Οικονομική Γεωγραφία
Λέξεις-κλειδιά
ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΡΙΤΩΝ; ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ; Περιφερειακή ανάπτυξη; ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ; ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗ ΜΙΣΘΩΣΗ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά