Αναζητώντας την αποτελεσματικότητα της υποχρεωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: τρεις μελέτες περίπτωσης

Περίληψη

Η παρούσα εργασία αποτελεί ποιοτική έρευνα της αποτελεσµατικότητας της υποχρεωτικής δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης (γυµνάσιο). Το κύριο ερευνητικό ερώτηµα είναι γιατί κάποια σχολεία παράγουν καλύτερα αποτελέσµατα από κάποια άλλα, τόσο στο ζήτηµα της ποιότητας της παρεχόµενης παιδείας στους µαθητές όσο και στο ζήτηµα της επαγγελµατικής βελτίωσης και εξέλιξης του εκπαιδευτικού. Χωρίς να αµφισβητείται ότι η κοινωνική προέλευση των µαθητών παίζει σηµαντικό ρόλο στη σχολική τους πορεία, η έρευνα αναζητά τους παράγοντες εκείνους που συµβάλλουν στη διαµόρφωση των επαγγελµατικών έξεων των εκπαιδευτικών και στη βελτίωση τόσο των σχολείων όσο και των ίδιων των εκπαιδευτικών ως επαγγελµατιών. Η έρευνα επικεντρώθηκε στη συλλογή και ανάλυση ευρηµάτων σχετικά µε τη διεύθυνση των σχολείων, τις διάφορες όψεις της σχολικής ζωής (γιορτές, εκδροµές, σχέσεις µε γονείς), τα Προαιρετικά Εκπαιδευτικά Προγράµµατα, τις µεθόδους διδασκαλίας. Συµπέρασµα της έρευνας είναι ότι οι επαγγελµατικές έξεις του εκπαιδευτικού ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/32894
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32894
ND
32894
Συγγραφέας
Θεριανός, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Πηγιάκη Καλλιόπη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολική αποτελεσματικότητα; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Κοινότητα; Σχολεία; Υλικοτεχνικός εξοπλισμός; Μέθοδοι διδασκαλίας των εκπαιδευτικών; Σχολική ζωή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
393 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.