Η πολιτική διαφήμηση στα μέσα ενημέρωσης: η περίπτωση της Δημοκρατίας της Μολδαβίας

Περίληψη

Το βασικό ερευνητικό ερώτημα της παρούσας μελέτης, που εστιάζεται στην περίπτωση της Δημοκρατίας της Μολδαβίας (ΔΜ), ήταν η καταγραφή, περιγραφή και ανάλυση του κειμένου και του περιεχομένου των πολιτικών διαφημίσεων, καθώς και η διατύπωση της γνώμης των Μολδαβών ψηφοφόρων για αυτές τις πολιτικές διαφημίσεις. Προσπαθήσαμε να συμβάλουμε στη διεθνή αλλά και στην εθνική γνώση του θέματος και να παρουσιάσουμε την ανακάλυψη νέων γεγονότων ή ακόμα και την ανάπτυξη μιας ανεξάρτητης κρίσης σε σχέση με το πεδίο της πολιτικής διαφήμισης της ΔΜ. Η μελέτη περιορίζεται στην εξήγηση της πολιτικής διαφήμισης και των γεγονότων που επηρέασαν την ανάπτυξη της μέσα στο χρονικό διάστημα 1991-2009. Δεν αναφέρεται στα τοπικά κοινωνικά-πολιτικά γεγονότα, στο πολιτικό σύστημα, στους πολιτικούς, στα ΜΜΕ, καθώς και στον τρόπο εξέλιξης της πολιτικής διαφήμισης στην Υπερδνειστερία. Δεν αναφέρεται στην αποτελεσματικότητα της πολιτικής διαφήμισης στη ΔΜ, όπως και δεν την συγκρίνει με την αποτελεσματικότητα των άλλω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The primary goal of this Ph.D. research, based on the case of the Republic of Moldova, was to record, describe and analyze the content of political advertising and to discover what Moldovan voters thought about it and how it influenced their opinions.It was important to contribute to the knowledge of the subject on both the national and international levels, to present new data and to encourage the evolution of independent judgment regarding the field of political advertising in the Republic of Moldova.The Ph.D. research examines political advertising and events related to its development in the chronological boundaries: 1991-2009. It does not refer to the local socio-political events, politicians, mass-media and the way in which the political advertising works in the separatist area of Transnistria. It does not examine the effectiveness of the political advertising and it does not compare it with the effectiveness of other methods of political communication. The methodo ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31688
ND
31688
Εναλλακτικός τίτλος
The political advertisig in mass-media: the case of the Republic of Moldova
Συγγραφέας
Melvin, Rodica-Socolov of Ion
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Εξεταστική επιτροπή
Χαιρετάκης Εμμανουήλ
Παπαθανασόπουλος Στυλιανός
Πλείος Γεώργιος
Πανούσης Ιωάννης
Μανιάτης Γεώργιος
Μπακουνάκης Νικόλαος
Βώβου Ιωάννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Πολιτική διαφήμιση; Δημοκρατία Μολδαβίας; ΜΜΕ Μολδαβίας; Πολιτικοί; Πολιτικά κόμματα; Εικόνες πολιτικών; Πολιτικός λόγος; Πολιτικά σποτ; Πολιτική επικοινωνία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
317 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)