Η επίδραση της επαγγελματικής ικανοποίησης στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αθλητικούς οργανισμούς: ο ρόλος της ενδυνάμωσης και της δέσμευσης

Περίληψη

Στη σημερινή εποχή τα περισσότερα επαγγελματικά αθλητικά σωματεία βρίσκονται αντιμέτωπα με την οικονομική κρίση και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Σημείο ύψιστης σημασίας για την αντιμετώπιση της υπάρχουσας κατάστασης αποτελεί η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών από τους εργαζομένους. Eξ' αιτίας αυτού. πολλοί οργανισμοί αναγκάζονται να επαναξιολογήσουν τη βάση στην οποία διοικούν το προσωπικό τους. Η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια, των εργαζομένων με την εργασία τους, είναι καταλυτικοί παράγοντες για την απόδοση των εργαζομένων. Σημεία δέουσας προσοχής αποτελούν επίσης η ενδυνάμωση των εργαζομένων και η δέσμευση τους με την επιχείρηση. Ο βασικός σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει τις αιτιώδεις σχέσεις μεταξύ της ικανοποίησης, της ενδυνάμωσης, της δέσμευσης των εργαζόμενων και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών των φιλάθλων ενός επαγγελματικού αθλητικού σωματείου. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 160 εργαζόμενοι της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. και 480 φίλαθλοι του ίδιου σωματείου. Για τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Today, a number of professional sport clubs find themselves confronted with the frantic change and increasing competition. Point of major importance for the confrontation of existing situation constitutes the provision of quality services, with result a lot of sport clubs are forced to re-evaluate the base in which they manage their personnel. The satisfaction or the dissatisfaction, of the employees with their work, is catalytic factor of increase or reduction of provided services level. Points of specific attention constitute also the empowerment of employees and their commitment with the organization and occupation. The basic aim of present study was to examine the causal relations between the satisfaction, the empowerment, the commitment of employees and the perceived quality of services of sports fans of a professional sport club. The sample of research constituted 160 employees of Olympiakos Piraeus C.F.P. and 480 sports fans of the same sport club. For the study of job satisfact ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31505
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31505
ND
31505
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of job satisfaction in the quality of provided services in sport organizations: the role of empowerment and commitment
Συγγραφέας
Μπάρλας, Αχιλλέας (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κουστέλιος Αθανάσιος
Κώστα Γεώργιος
Θεοδωράκης Νικόλαος
Κουθούρης Χαρίλαος
Παπανικολάου Ζήσης
Γεροδήμος Βασίλειος
Φαμίσης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών; Επαγγελματική ικανοποίηση; Ενδυνάμωση; Δέσμευση; Επαγγελματικός αθλητισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xi, 195 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)