Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος αυτο-ρύθμισης της μάθησης στη φυσική αγωγή

Περίληψη

Σκοπός της διατριβής ήταν η μελέτη της αυτο-ρύθμισης της μάθησης αθλητικών καικινητικών δεξιοτήτων στη φυσική αγωγή στο δημοτικό. Ως θεωρητικό πλαίσιοχρησιμοποιήθηκε η κοινωνική γνωστική προσέγγιση αυτο-ρύθμισης της μάθησης, γιανα σχεδιαστούν πέντε έρευνες που εξέτασαν την αποτελεσματικότητα επιμέρουςδιαδικασιών αυτο-ρύθμισης. Συνολικά συμμετείχαν 380 μαθητές/τριες Ε΄ και Στ΄τάξης (168 αγόρια, 212 κορίτσια) 10 δημοτικών σχολείων. Χρησιμοποιήθηκε κυρίωςη μικροαναλυτική μέθοδος και οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στις έρευνες ατομικά,σε ζευγάρια ή σε μικρές ομάδες. Από τα αποτελέσματα των ερευνών φάνηκε ότι οιμαθητές/τριες δημοτικού ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικάδιαδικασίες αυτο-ρύθμισης και να ενισχύσουν τη μάθηση αθλητικών και κινητικώνδεξιοτήτων στη φυσική αγωγή. Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη έρευνα βρέθηκε ότι οιμαθητές/τριες που ασκήθηκαν στην αρχή με κοινωνική ανατροφοδότηση και στησυνέχεια με στόχους διαδικασίας και αυτο-καταγραφή είχαν την υψηλότερη επίδοσηστη ρίψη βέ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the dissertation was the examination of self-regulated learning inelementary physical education. A social cognitive perspective of self-regulatedlearning was adopted for the design of five studies which examined the effectivenessof various self-regulatory processes. Participants in the five studies were 380 fifth andsixth grade students (168 boys, 212 girls) from 10 elementary schools. Amicroanalytic methodology was adopted and students participated in the studiesindividually, in pairs, or in small groups. Generally, the results showed that fifth andsixth grade students effectively used self-regulatory processes to enhance the learningof motor and sport skills in physical education. In particular, in the first study,students who practiced dart-throwing with social feedback and then with processgoals and self-recording displayed the highest performance, supporting theeffectiveness of the social cognitive model of self-regulated learning. The results ofthe second study showed ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31430
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31430
ND
31430
Εναλλακτικός τίτλος
Development, implementation, and evaluation of self-regulated learning program in physical education
Συγγραφέας
Κολοβελώνης, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Γούδας Μάριος
Δερμιτζάκη Ειρήνη
Γεροδήμος Βασίλειος
Θεοδωράκης Ιωάννης
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Διγγελίδης Νικόλαος
Χασάνδρα Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση; Φυσική αγωγή; Καθορισμός στόχων; Αυτο-καταγραφή; Αυτο-ομιλία; Αμοιβαίο στυλ; Στυλ αυτο-ελέγχου; Μάθηση δεξιοτήτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvi, 317 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)