Οι φυσικές επιστήμες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης: η αξιοποίηση άρθρων επιστήμης του τύπου στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών από εκπαιδευτικούς: μελέτες περίπτωσης

Περίληψη

[…] Στην παρούσα διδακτορική διατριβή ερευνώνται τα κριτήρια, με τα οποία οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν τα άρθρα επιστήμης του τύπου για διδακτική χρήση και οι τρόποι με τους οποίους τα μετασχηματίζουν σε εκπαιδευτικό υλικό και τα αξιοποιούν στη διδασκαλία των φ.ε.. […]
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30671
ND
30671
Εναλλακτικός τίτλος
Science in the mass media: the use of press science articles in science classroom by teachers: case studies
Συγγραφέας
Μαντζουρίδης, Δημήτριος Εμμανουήλ
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
Χαλκιά   Κρυσταλλία
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Καλκάνης Γεώργιος
Τσελφές Βασίλειος
Σταύρου Δημήτριος
Μαυρικάκη Ευαγγελία
Γαλάνη Αποστολία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκλαΐκευση φυσικών επιστημών; Εκλαϊκευμένα άρθρα επιστήμης του τύπου; Κώδικες επικοινωνίας; Κριτήρια αξιολόγησης άρθρων επιστήμης του τύπου; Εκπαιδευτικό υλικό, φύλλα εργασίας; Αξιοποίηση άρθρων επιστήμης του τύπου στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών; Μετασχηματισμός άρθρων επιστήμης του τύπου σε εκπαιδευτικό υλικό; Διδακτική φυσικών επιστημών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
290 σ., εικ., πιν., σχημ., ευρ.