Παράγοντες διαμόρφωσης πολυκαναλικού μείγματος μάρκετινγκ σε αστικά ξενοδοχεία: πλαίσιο βελτιστοποίησης λήψης αποφάσεων βασισμένο στην περιβάλλουσα ανάλυση δεδομένων

Περίληψη

H Διοίκηση Μάρκετινγκ ασκείται μέσω της επαναλαμβανόμενης λήψης κρίσιμων αποφάσεων από τους υπεύθυνους διαχειριστές ή φορείς εξουσίας, με σκοπό την επίτευξη των εκάστοτε επιχειρηματικών στόχων που σχετίζονται με την εμπορία των παραγόμενων και παρεχόμενων υπηρεσιών. Παρότι οι αποφάσεις Μάρκετινγκ είναι καθοριστικές για την συνολική επιτυχή επιχειρηματική πορεία, σε αρκετές περιπτώσεις οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων Μάρκετινγκ δεν υποστηρίζονται από ολοκληρωμένα συστήματα ή κατάλληλες μεθοδολογίες που να τεκμηριώνουν την ορθότητά των σχετικών αποφάσεων με συνέπεια αυτές να λαμβάνονται με αυξημένο ρίσκο σε ασαφές περιβάλλον.Παράλληλα, αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο η σημασία των Καναλιών Μάρκετινγκ ως πρωταγωνιστική μεταβλητή στρατηγικής του Μείγματος Μάρκετινγκ για την απόκτηση βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και ως καταλυτικό συντελεστή επιτυχίας στο σύγχρονο επιχειρηματικό και εμπορικό στίβο, εξαιτίας του καθοριστικού τους ρόλου στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ παραγωγών κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The Marketing Administration is practised through the continuous crucial decision making by the managers or the administration, aiming to achieve the business goals which are connected to the trade of the provided services. Although the Marketing-related decisions are crucial for the success in business, in several cases, the decision making processes are not supported by complete systems or appropriate methodologies which would support the accuracy of the associated decisions. This may result to high-risk decisions being made in an ambiguous environment. Furthermore, the importance of Marketing Channels as a basic variable in the strategy of the Marketing Mix for the acquirement of a viable competitive benefit and as a catalytic success factor for the modern business battlefield is acknowledged, due to their important role in bridging the gap between the producers and the consumers. This element is even more intense at the hotel enterprises due to the sensitivity and the special chara ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30295
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30295
ND
30295
Εναλλακτικός τίτλος
Factors in multichannel marketing mix configuration for urban hotels: optimisation framework in decision making, based on the data envelopment analysis
Συγγραφέας
Κόντης, Αλέξιος-Πατάπιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΑΡΤΑΣ ΠΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΧΟΡΤΑΤΣΙΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Τουριστικό μάρκετινγκ; Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ; Διοίκηση Μάρκετινγκ; Κανάλια Μάρκετινγκ; ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
404 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)