Ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων με αξιοποίηση της γλώσσας προγραμματισμού logo στη διδακτική πράξη

Περίληψη

Στο πλαίσιο της παρούσας διατριβής διερευνώνται θέματα τα οποία αφορούν στη σχεδίαση, ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνολογικώς υποστηριζομένων μαθησιακών περιβαλλόντων με αξιοποίηση της Logo ως γλώσσας προγραμματισμού και φιλοσοφίας εκπαίδευσης.Αντικείμενο της διατριβής αποτέλεσε η Ανάπτυξη Μαθησιακών Περιβαλλόντων με Αξιοποίηση της Γλώσσας Προγραμματισμού Logo στη Διδακτική Πράξη με στόχο την προαγωγή της διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών.H διατριβή προτείνει ένα πλαίσιο σχεδιασμού, ανάπτυξης και εφαρμογής διδακτικών σεναρίων και δραστηριοτήτων με αξιοποίηση μικρόκοσμων, ανεπτυγμένων σε Logo-like περιβάλλοντα, ως διδακτικά-μαθησιακά εργαλεία εστιάζοντας στη διδασκαλία της Πληροφορικής και διερευνάται η συμβολή αυτών στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία μέσα από συγκεκριμένα αυθεντικά διδακτικά παραδείγματα. Οι δραστηριότητες και οι μικρόκοσμοι σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν με στόχο να υποστηρίξουν τη διαδικασ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the context of this dissertation, issues concerning the design, development and implementation of technology-supported learning environments through the use of Logo as a programming language and philosophy of education are studied.The thesis focuses on the development of learning environments with Use of Logo programming language in didactic praxis to promote exploratory and collaborative learning in primary and secondary education and teacher training.In this thesis, it is proposed a framework for designing, developing and implementing scenarios and teaching activities by using microworlds developed in Logo-like environments as teaching-learning tools focusing on teaching Informatics and investigating the contribution of these in the teaching-learning process through authentic teaching examples. Activities and microworlds were designed and developed to support the teaching and learning process (i) promoting learning through exploration and collaboration and (ii) providing a scaffol ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28828
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28828
ND
28828
Εναλλακτικός τίτλος
Development of learning environments with use of logo programming language in didactic praxis
Συγγραφέας
Γλέζου, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Γρηγοριάδου Μαρία
Κυνηγός Πολυχρόνης
Σαμαράκου Μαρία
Γυφτοδήμος Γεώργιος
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Κόμης Βασίλειος
Κουρουπέτρογλου Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Μικρόκοσμος; Έννοιες προγραμματισμού; Διερεύνηση; Συνεργασία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
313 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)