Κοινωνική και πολιτική εκπαίδευση στο γυμνάσιο: οι εννοιολογήσεις των μαθητών για την έννοια του πολίτη και το ρόλο του κράτους
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18549
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18549
Εναλλακτικός τίτλος
Social and political education in gymnasium: students conceptions of citizenship and the role of the state
Συγγραφέας
Παπαδοπούλου, Γεωργία
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Κοντογιαννοπούλου-Πολυδωρίδη Γεωργία
Κουζέλης Γεράσιμος
Ζαμπέτα Εύη
Μακρυνιώτη Δήμητρα
Ματθαίου Δημήτριος
Γιαλαμάς Βασίλειος
Ασκούνη Νέλλη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση του πολίτη; Κοινωνική αγωγή; Πολιτική αγωγή; Αναλυτικά προγράμματα; Σχολικά βιβλία; Πολιτική κοινωνικοποιήση; Ιδιότητα του πολίτη και κράτος; Εννοιολογήσεις; Μαθητές; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
337 σ., εικ.