Ο ρόλος του επικαρστ στην εκτίμηση και χαρτογράφηση της τρωτότητας καρστικών σχηματισμών μέσω της νέας δημιουργούμενης σχετικής ευρωπαϊκής μεθόδου
Περίληψη
Στα πλαίσια της παρούσας διδακτορικής διατριβής, κατά τη διάρκεια της οποίας µελετήθηκε ο ρόλος του επικάρστ στην εκτίµηση και χαρτογράφηση της τρωτότητας των καρστικών σχηµατισµών της ευρύτερης περιοχής της πόλγης των Λουσών στην Β? Πελοπόννησο, προέκυψαν τα εξής συµπεράσµατα: 1. Η συνολική έκταση της περιοχής έρευνας είναι ίση µε 78 km2. Η περιοχή είναι κυρίως ορεινή, µε υψόµετρα από 530 έως 1629 m και αρκετά έντονο ανάγλυφο. Το µεγαλύτερο τµήµα στα κεντρικά και νότια της περιοχής µελέτης δοµείται κυρίως από τους αλπικούς σχηµατισµούς της ζώνης Πίνδου. Η ζώνη της Τρίπολης εµφανίζεται στο ΒΑ τµήµα της περιοχής σε τεκτονική επαφή µε τη ζώνη της Πίνδου. Η πόλγη των Λουσών αποτελείται από αλλουβιακές αποθέσεις, κώνους κορηµάτων, κροκαλοπαγή και πλευρικά κορήµατα, ενώ την ύπαρξη και λιµναίων αποθέσεων µαρτυρούν κάποιες µικρές εµφανίσεις. 2. Η λεκάνη απορροής του Μάνα Ρέµατος, στην πόλγη των Λουσών, αποτελεί ειδική περίπτωση µιας τυφλής κοιλάδας η οποία χαρακτηρίζεται από την µέτρια ανάπτυ ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (13.99 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.






