ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ 'Η ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΝΕΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ

Περίληψη

ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΕΤΗΣΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΜΙΣΕΩΣ ΤΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ (ΛΙΣΔΕ) ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΛΙΣΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. Ο ΛΙΣΔΕ ΔΙΑΙΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΑΛΛΗΛΟΣΥΝΔΕΟΜΕΝΑ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: Α) ΤΗΝ ΧΕΡΣΑΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, Β) ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΝΑΠΟΘΕΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ (Ε/Κ) ΚΑΙ Γ) ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΚΟΜΒΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΑΦΗΞΕΩΝ (Λ) ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΩΝ (Μ), ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΩΝ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ (ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ), ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΡΓΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΟΜΒΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΡΟΧΙΩΝ (S) ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Ρ=Λ/SΜ=0,9. (ΠΕΡΙΚΟΠΗ)

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE TOTAL ANNUAL COST FOR THE TRANSFER OF CARGO THROUGH A CONTAINER TERMINAL ISDETERMINED BY MATHEMATICAL FORMULAS. OPTIMIZING A CONTAINER TERMINAL INVOLVES MINIMIZING THE TOTAL OPERATING COST. THE TERMINAL IS DIVIDED INTO THREE INTERCONNECTED SUB-SYSTEMS: A) THE LAND SIDE, B) THE CONTAINER MARSHALLING AREA, AND C) THE WATER SIDE. FOR THE OPTIMIZATION OF THE LAND SIDE, THE JUNCTIONS THROUGH WHICH THE VEHICLES MUST PASS ARE FIRST DETERMINED. HAVING AS DATA THE ARRIVAL RATES (Λ) AND SERVICE RATES (M) AND USING QUEUEING THEORY AND ALSO SIMULATION (FOR COMPARISON), THE TOTAL DELAYS, THE VEHICLE WAITING AREAS, AND THE PERCENT OFIDLE TIME AT THE JUNCTIONS ARE DETERMINED WHEN THEY HAVE A NUMBER OF LANES (S)SUCH THAT Ρ=Λ/SM=0.9. (SHORTENED)

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1835
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1835
ND
1835
Εναλλακτικός τίτλος
METHODOLOGY FOR THE OPTIMIZATION OF EXISTING OR THE PLANNING OF NEW CONTAINER TERMINALS
Συγγραφέας
Χατζηθεοδώρου, Γεώργιος
Ημερομηνία
1991
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής
Εξεταστική επιτροπή
ΕΦΡΑΙΜΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΑΜΠΑΚΟΥΜΚΙΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΞΗΡΟΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Βελτιστοποίηση; ΕΝΑΠΟΘΕΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΕΠΙ ΣΑΣΙ; ΕΝΑΠΟΘΕΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ; ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΛΕΥΡΑ; ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΩΣ; Μεθοδολογία; Στατιστική ανάλυση; Συνολικό κόστος; ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ; ΧΩΡΟΣ ΕΝΑΠΟΘΕΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
384 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)