Μία τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική προσέγγιση για τον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό

Περίληψη

Το ερευνητικό πρόβλημα το οποίο πραγματεύεται η παρούσα διδακτορική διατριβή, είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης διδακτικής προσέγγισης για τη σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογών Αντικειμενοστρεφούς φιλοσοφίας Προγραμματισμού, με στόχο να βοηθήσει ουσιαστικά: (α) στην ανάπτυξη Αντικειμενοστρεφούς σκέψης επίλυσης προβλημάτων (development of object oriented (OO) problem solving skills), (β) στην εμπέδωση βασικών εννοιών-αρχών του παραδείγματος αυτού, (γ) στην ανάπτυξη ικανότητας σχεδίασης, υλοποίησης, ελέγχου, αποσφαλμάτωσης απλών προγραμμάτων σε Java με τη χρήση Computer Aided Software Engineering (CASE) εργαλείων και προγραμματιστικών περιβαλλόντων και (δ) στην αντιμετώπιση καταγεγραμμένων μαθησιακών προβλημάτων. Η διδακτική προσέγγιση που προτείνεται στη διατριβή (α) αξιοποιεί στη φιλοσοφία της προηγούμενα ερευνητικά ευρήματα, (β) περιλαμβάνει υποστηρικτικό μαθησιακό υλικό με ποικιλία στη μορφή του το οποίο δίνει έμφαση στην αντιμετώπιση μαθησιακών προβλημάτων, (γ) ενσωματώνει συστάσει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis deals with the research problem of creating a complete teaching approach for designing and developing object oriented (OO) programming philosophy applications, with the aim to help essentially: (a) the development of OO problem solving skills by the learners, (b) the consolidation of main concepts-principles for this programming paradigm, (c) the development of skills for design, implementing (coding), checking, debugging of simple Java programs using Computer Aided Software Engineering tools and programming environments and (d) the treatment of recorded learning problems. The teaching approach, which this thesis proposes, (a) exploits in its philosophy previous research findings in the area, (b) includes supporting teaching material with a variety of resources, which emphasises on the treatment of learning problems, (c) incorporates teaching recommendations and selected instructional practices recorded either in the form of guidelines or design patterns in previous researc ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17276
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17276
ND
17276
Εναλλακτικός τίτλος
A technology-enhanced instructional approach about object oriented programming
Συγγραφέας
Γεωργαντάκη, Σταυρούλα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Ρετάλης Συμεών
Κάτσικας Σωκράτης
Σγουρός Νικήτας-Μαρίνος
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Σαμψών Δημήτριος
Παρασκευά Φωτεινή
Πρέντζα Ανδριάνα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός; Αντικειμενοστρεφής σχεδίαση; Διδακτική προσέγγιση; Μαθησιακό σενάριο; Μοντελοποίηση; Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα; Εκπαιδευτικά εργαλεία; Ηλεκτρονική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
366 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)