Η επίδραση της ποιότητας των υπηρεσιών προγραμμάτων των υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής στην συμπεριφορά των συμμετεχόντων

Περίληψη

Στην μελέτη αυτή εξετάσθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση νέων ατόμων να συμμετέχουν σε προγράμματα υπαιθρίων δραστηριοτήτων αναψυχής. Δύο κεντρικά ερωτήματα τέθηκαν στην παρούσα έρευνα. Πρώτον, με ποιόν τρόπο σχετίζονται οι προσδοκίες των υποψηφίων πελατών για την «Ποιότητα Υπηρεσιών» που προσφέρεται στα προγράμματα με την πρόβλεψη της «Πρόθεσης για συμμετοχή», και στην συνέχεια με την ίδια την «Συμμετοχή» σε αυτά. Δεύτερον, με ποιόν τρόπο σχετίζεται η αντίληψη των πελατών για το πραγματικό επίπεδο «Ποιότητας Υπηρεσιών», που ήδη προσφέρθηκαν, με την πρόβλεψη «Πρόθεσης Επανασυμμετοχής» στο μέλλον, σε παρόμοια προγράμματα υπαίθριας αναψυχής. Ως βάση για την απάντηση του πρώτου ερωτήματος χρησιμοποιήθηκε η θεωρία της «Σχεδιασμένης Συμπεριφοράς» με τους παράγοντες «Στάσεις προς την Συμπεριφορά», «Υποκειμενική Νόρμα», «Έλεγχος της Συμπεριφοράς», «Πρόθεση Συμπεριφοράς», ενισχυμένη με την μεταβλητές της «Ταυτότητας του Εγώ» και της «Ποιότητας Υπηρεσιών». Προς απάντηση του δεύτερο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study investigated the factors that influence young people’s decision to participate in outdoor activity programs. Two main questions were examined: First, under what way is the relationship between customers’ expectations for the program’s ‘service quality’ with people’s ‘intention to participate’ in the future as well with actual ‘participation’. Second, under what way is the relationship between customers’ perception for the real ‘service quality’ with people’s ‘intention to reparticipate’, in similar programs in the future. The theory of “Planned Behavior” was utilized, and particularly the factors of ‘attitudes toward the behavior’, ‘subjective norm’, ‘perceived control’ and ‘intention to participate’. These factors were enhanced by the variables of ‘ego identity’ and the level of ‘quality services’. To answer the second question, the variables of ‘perceived service quality’, the ‘satisfaction - dissatisfaction’ factor and ‘fulfillment of emotion’ were used. These factors in ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17135
Εναλλακτικός τίτλος
The influence of service quality in outdoor recreation programs on participants behavior
Συγγραφέας
Κουθούρης, Χαρίλαος Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2000
Εξεταστική επιτροπή
Μπαγιάτης Κωνσταντίνος
Κέλλης Σπυρίδων
Κιουμουρτζόγλου Ευθύμιος
Αυγερινός Θεόδωρος
Θεοδωράκης Ιωάννης
Σακελαρίου Κίμωνας
Κουστέλιος Αθανάσιος
Κριεμάδης Αθανάσιος
Λέξεις-κλειδιά
Αναψυχή, Υπαίθρια; Υπηρεσίες, Ποιότητα; Καταναλωτική συμπεριφορά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
152 σ., εικ., ευρ.