Ανάλυση προβλημάτων, ευκαιριών και εξελίξεων κατά το σχεδιασμό στρατηγικών επικοινωνίας και προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών στις αγορές μεταξύ των οργανισμών και επιχειρήσεων
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15570
Εναλλακτικός τίτλος
Analysis of the problems, opportunities and developments in frames of business-to- business marcoms program planning
Συγγραφέας
Σπάης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Θεοφανίδης Σταύρος
Βαβούρας Ιωάννης
Αθανασόπουλος Κωνσταντίνος
Τσακλαγκάνος Άγγελος
Σιώμκος Γεώργιος
Χυτήρης Λεωνίδας
Μαλινδρέτου-Οικονομάκη Βασιλική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Πολιτικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Διεπιχειρησιακές αγορές; Στρατηγική παροχής αξιών; Πρόγραμμα επικοινωνιών μάρκετινγκ; Διεπιχειρησιακό μάρκετινγκ; Τάσεις; Εξελίξεις; Προβλήματα; Περιορισμοί
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
244 σ., εικ.