Οι στρατηγικές μάθησης στη συγκρότηση curriculum για τη διδασκαλία δεύτερης και ξένης γλώσσας. Η περίπτωση της νέας ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14769
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14769
Εναλλακτικός τίτλος
The learning strategies toward conducting a curriculum for second and foreign language teaching. The case of modern greek as a second language
Συγγραφέας
Αγοραστός, Γεώργιος
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσοπάνογλου Αντώνιος
Κοιλιάρη Αγγελική
Τοκατλίδου Βασιλική
Αναστασιάδη-Συμεωνίδη Αναστασία
Ψάλτου-Τσούσυ Αγγελική
Βρέττα-Πανίδη Αικατερίνη
Σαπιρίδου Ανδρομάχη
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγικές μάθησης; Στιλ μάθησης; Αναλυτικά προγράμματα; Μεθοδολογία έρευνας; Γλώσσες, Δεύτερη; Γλώσσες, Ξένες; Δημόσια εκπαίδευση; Αποτελεσματική διδασκαλία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
397 σ., εικ.