Ανάπτυξη μοντέλων εκτίμησης των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα: μια πολυκριτήρια προσέγγιση

Περίληψη

Στη διδακτορική αυτή διατριβή με θέμα την ανάπτυξη μοντέλων εκτίμησης των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα από μια πολυκριτήρια προσέγγιση, αρχικά θα γίνει θεωρητική προσέγγιση των παραγόντων που επηρεάζουν τα οδικά τροχαία ατυχήματα που είναι ο άνθρωπος, το όχημα και η οδός. Θα εξετασθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τους θανάτους και τους τραυματισμούς από τα τροχαία ατυχήματα και οι προσπάθειες που γίνονται από πολλές επιστήμες να το επιλύσουν ή να το μετριάσουν. Θα αναλυθεί η οδική ασφάλεια στην οποία εντάσσεται η προσπάθεια των οργανωμένων κοινωνιών να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που δημιουργούνται από τη μεγάλη κυκλοφορία οχημάτων και αποτελεί τον πρωταρχικό επιστημονικό παράγοντα μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων. Η αστυνόμευση, η τιμωρία των παραβατών οδηγών και η μείωση των επικινδύνων παραβάσεων με την απόκτηση καλής κυκλοφοριακής αγωγής, είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν τη μείωση των ατυχημάτων, θα εξετασθεί λοιπόν ο βαθμός συμβολής τους. Η έλλειψη ενός συσ ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14552
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14552
Συγγραφέας
Νικολαράκης, Μιχαήλ Γεώργιος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Οργάνωσης και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος
Παπαγεωργίου Μάρκος
Πουλιέζος Αναστάσιος
Κοντογιάννης Θωμάς
Ματσατσίνης Νικόλαος
Μουστάκης Βασίλειος
Δούμπος Μιχάλης
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού & Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Τροχαία ατυχήματα; Οδοί; Οδική ασφάλεια; Κυκλοφοριακή αγωγή; Παραβάσεις οδηγών; Ταχύτητα; Πολυκριτήρια ανάλυση; Επικίνδυνες περιοχές; Αστυνόμευση; Αποτελεσματικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
297 σ., εικ.