Σύνδεση πολιτισμικού πλαισίου με τη μάθηση και τη διδασκαλία των μαθηματικών: εθνογραφική μελέτη μιας σχολικής τάξης τσιγγανοπαίδων και της κοινότητας προέλευσής τους
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14475
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14475
Εναλλακτικός τίτλος
The connection between cultural contex and teaching and learning of mathematics: ethnographical research of a class of Romany children and of their community of origin
Συγγραφέας
Σταθοπούλου - Βασιλονικολού, Χαρίκλεια Παναγιώτης
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Νεγρεπόντης Στυλιανός
Κάβουρας Παύλος
Καΐλα Μαρία
Φαρμάκη Βασιλική
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Καφούση Σόνια
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εθνομαθηματικά; Κουλτούρα; Τυπική γνώση; Άτυπη γνώση; Μάθηση; Διδασκαλία μαθηματικών; Πολιτισμικό πλαίσιο; Προσπολιτισμός; Επιπολιτισμός; Τσιγγάνοι μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
355 σ.