Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας: ανάπτυξη διαδικασίας λήψης αποφάσεων για την εισαγωγή νέων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14463
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14463
Εναλλακτικός τίτλος
Marketing of high technology: development of a decision making procedure for the introduction of new high tech products
Συγγραφέας
Φωτιαδής, Θωμάς
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Χαραμής Γεώργιος
Ζώτος Γεώργιος
Κάτσικας Σωκράτης
Μάλλιαρης Πέτρος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Σιώμκος Γεώργιος
Τσιότρας Γεώργιος
Αλεξανδράκης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ; Υψηλή τεχνολογία; Διαδικασία λήψης αποφάσεων; Ρευστά περιβάλλοντα; Ταραχώδη περιβάλλοντα; Έρευνα; Ανάπτυξη; Τεχνολογία; Τεχνολογική αβεβαιότητα; Αβεβαιότητα καταναλωτή; Συστημική προσέγγιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
622 σ., εικ.