Η ΕΙΚΟΝΑ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓ...

Περίληψη

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ. Η ΕΙΚΟΝΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ. Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE INFLUENCE AND UTILITY OF THE ICON IN TEACHING OF RELIGIOUS KNOWLEDGE. THE NEED FOR REFORMS IN THE METHODS OF TEACHING RELIGIOUS KNOWLEDGE. THE ICON AS A MEANS OF REFORMING THE METHODS OF TEACHING RELIGIOUS KNOWLEDGE. THE CONTRIBUTIONOF ICON TO THE REFORMATION OF THE LESSON OF RELIGIOUS KNOWLEDGE.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1412
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1412
Εναλλακτικός τίτλος
THE ICON AS A MEANS OF TEACHING REGIOUS KNOWLEDGE. CONTRIBUTION TO THE REFORMATION OF RELIGIOUS KNOWLEDGE TEACHING ILLUSTRATED WITH TEACHING UNITS FROM THE THIRD FORM OF PRIMARY SCHOOLS
Συγγραφέας
Ταρατόρη - Τσαλκατίδου, Ελένη
Ημερομηνία
1988
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΨΕΥΤΟΓΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΤΑΡΝΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘ.ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ; ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ; ΕΙΚΟΝΑ (ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ); ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ; ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (Ε.Μ.Δ.)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά