Η διδασκαλία των οικονομικών στη μέση εκπαίδευση: Οικονομία και φαντασία

Περίληψη

Οι έρευνες για τη διδασκαλία των οικονομικών επιχειρούν να ισχυροποιήσουν την άποψη ότι η μείωση της χρησιμοποίησης των παραδοσιακών τεχνικών διδασκαλίας, όπως είναι ο μονόλογος, είναι απαραίτητη εάν επιθυμούμε να κατανοήσουν βαθύτερα οι μαθητές τα διδακτικά αντικείμενα αλλά και να αποκτήσουν διαρκές ενδιαφέρον για την επιστήμη της οικονομίας. Πολλοί μελετητές αποδεικνύουν ότι η χρήση της λογοτεχνίας βελτιώνει τις πιθανότητες για την αφομοίωση της διδακτέας ύλης. Εμείς υποστηρίζουμε ότι δεν αρκεί η ανάγνωση ενός κειμένου για να διδάξουμε τα αντικείμενα της οικονομίας, αλλά απαιτείται η εφαρμογή θεωριών της λογοτεχνίας για την ολοκληρωμένη παρουσίαση όλων των πλευρών των λογοτεχνικών έργων και της ενεργοποίησης των γνώσεων και των εμπειριών των παιδιών.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13792
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13792
Εναλλακτικός τίτλος
Teaching economics in secondary school: Economy and imagination
Συγγραφέας
Σαμαράς, Μαργαρίτης
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπούσιου-Μακρίδου Δέσποινα
Κατσούλη Ελένη
Τσολάκης Χρίστος
Κάτος Αναστάσιος
Κατσίκη-Γκιβάλου Άντα
Καραγιάννη Στέλλα
Τρέσσου Ευαγγελία
Τσόπογλου Σταύρος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Οικονομική εκπαίδευση; Οικονομία και λογοτεχνία; Οικονομική σκέψη στη λογοτεχνία; Διδακτική Οικονομικών; Ανθολογία λογοτεχνικών κειμένων; Λογοτεχνία; Αφηγηματολογία της οικονομίας; Οικονομικό φαντασιακό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
279 σ., εικ.