Οι προοπτικές των δασκάλων στις στρατηγικές παρέμβασης για μαθητές με αυτότραυματική συμπεριφορά
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13061
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13061
ND
13061
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers' perspectives on intervention strategies for pupils with self-injurious behavior
Συγγραφέας
Ντίνας, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
University of Wales Swansea. Department of Education
Εξεταστική επιτροπή
Sugden D.
Turner H
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αυτοτραυματική συμπεριφορά; Προοπτικές δασκάλων; Στρατηγικές παρέμβασης; Στήριξη συμπεριφοράς; Αιτιολογία συμπεριφοράς
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
[ακανόνιστη αρίθμηση], εικ.