Διδασκαλία γυμνασιακής Xημείας με μεθόδους που βασίζονται σε ψυχολογικές θεωρίες και στο μακροσκοπικό, το συμβολικό και το μικροσκοπικό επίπεδο της χημείας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12577
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12577
Εναλλακτικός τίτλος
Chemistry teaching in lower secondary school with methods based on psychological theories the macro representational and submicro levels of chemistry
Συγγραφέας
Γεωργιάδου, Αναστασία
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Κατάκης Δημήτριος
Σπυρέλλης Νικόλαος
Κοσμάς Μάριος
Τσαπαρλής Γεώργιος
Κουλαΐδης Βασίλειος
Κοβάλα-Δεμερτζή Δήμητρα
Ζαρκάδης Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Χημεία
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτικές μεθοδολογίες; Γυμνασιακή χημεία; Γνωστική ψυχολογία; Μακροσκοπικό επίπεδο; Συμβολικό επίπεδο; Μικροσκοπικό επίπεδο; Νοητική ανάπτυξη; Μαθησιακά κίνητρα; Χημεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
x, 453 σελ., εικ.