Ποιοτικό μοντέλο γνώσεων και γνωστικών ικανοτήτων μαθητή.

Περίληψη

ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΑΥΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ.ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ''ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΗ'' ΟΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ.ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΑΘΗΤΗ(ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ,ΜΟΝΤΕΛΟ ΛΑΘΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΙΩΝ) ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΕΝΩ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥΣ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΤΟ ''ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΗ'' ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΗΣ,ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΑ ΕΛΛΙΠΗ 'Η ΑΝΤΚΡΟΥΟΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

IN THIS PHD THESIS WE DISCUSS THE PRINCIPLES OF THE DESIGN OF A STUDENT MODEL MODULE WITHIN AN EDUCATIONAL TEACHING PROGRAM.OUR MODEL TAKES INTO ACCOUNT THE KNOWLEDGE STATE OF THE STUDENT AS WELL AS HIS/HER INDIVIDUAL LEARNING SKILLS IN ORDER TO LEAD THE EDUCATIONAL PROCESS.DURING OUR WORK WE MADE TWO APPROACHES.IN THE FIRST APPROACH WE DESIGN THE ''STATISTICAL KNOWLEDGE AND KNOWLEDGE SKILL STUDENT MODEL'' WHICH WAS A COMBINATION OF THE THREE BASIC STUDENT MODELS(OVERLAY,BUGGY AND LIMITED).IN OUR SECOND APPROACH THE TEACHER'S EXPERTISE IS REPRESENTED USING FUZZY TABLES AND THE ESTIMATION OF THE KNOWLEDGE STATE AND THE INDIVIDUAL LEARNING SKILLS ARE DETERMINED USING FUZZY LOGIC THEORY VIA QUANTITATIVE MEASUREMENTS.MOREOVER THE TEACHER AND WITHIN CERTAIN LIMITS THE STUDENT AFTER THE TEACHER'S PERMISSION CAN INTERFERE WITH THIS STUDENT MODEL FOR THE PURPOSE OF ADAPTING THE TEACHING STRATEGY TO SPECIFIC NEEDS OF THE STUDENT.THE MODEL CREATES THE HISTORY OF THE STUDENT AND HAS A DECIS ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12266
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12266
ND
12266
Συγγραφέας
Παναγιώτου, Μιχάλης
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Φιλοκύπρου Γεώργιος
Χαλάτσης Κωνσταντίνος
Αλεξανδρής Νικόλαος
Βοσνιάδου Στέλλα
Γεωργιάδης Παναγιώτης
Μεταξάκη Χριστίνα
Γρηγοριάδου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Μοντέλα γνώσεως; Μοντέλα γνωστικών ικανοτήτων; Μαθητές; Προγράμματα εκπαιδευτικά; Μοντέλο μαθητή; Εκπαιδευτική στρατηγική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
158 σελ. : εικ., πίνακες.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)