Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ Η ΤΥΧΑΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΠΛΟΚΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΕΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΤΟΤΥΠΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ.ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ 63 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, ΠΟΥ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 21 ΑΤΟΜΩΝ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΥΧΑΙΑΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ. ΟΙ ΕΡΕΥΝΩΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΞΗΣ: Α) ΡΙΨΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ, ΣΕ ΣΤΟΧΟ ΟΡΑΤΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΘΡΕΠΤΗ, Β) ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΜΙΑΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΙ, Γ) ΚΡΟΥΣΗ ΜΙΑΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΥΨΟΣ, ΚΑΙ Δ) ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΤΗΣ. ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 320 ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ (4 ΚΙΝΗΣΕΙΣ Χ 80 ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ. Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΕΚΤΕΛ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE PURPOSE OF THIS STUDY WAS TO INVESTIGATE THE EFFECTIVENESS OF RANDOM PRACTICE SCHEDULE OR OTHERWARDS THE CONTEXTUAL INTERFERENCE EFFECT, IN LEARNINGNOVEL MOTOR TASKS CONTROLLED BY DIFFERENT MOTOR PROGRAMS WHICH ARE TEACHED IN THE SAME TEACHING SESSION. SIXTY THREE PHYSICAL EDUCATION STUDENTS PARTICIPATED IN THE EXPERIMENT. THEY WERE DEVIDED IN THREE GROUPS OF 21 PERSONS EACH AND THEY WERE TRAINED WITH THE BLOCKED, SERIAL AND RANDOM PRACTICE SCHEDULE.THE NOVEL MOTOR SKILLS WERE THE FOLLOWING: A)THROWING BACKWARDS A BALL TO ATARGET, B) PUSHING FORWARD A BALL, C) HITTING A BALL, AFTER FAILING FROM A CERTAIN HEIGHT, D) STOPPING A MOVING BALL IN A CERTAIN POINT OF ITS TRACK. THE SUBJECTS PRACTICEDTOTALLY 320 TRIALS (4 TASKS X 80 TRIALS). THE GROUP OF BLOCKED METHOD PRACTICED EVERY WEEK THE 80 TRIALS OF EACH TASK IN A CERATIN ORDER (1,1,1,1 / 2,2,2,2). THE GROUP OF SERIAL METHOD PRACTICED EVERY WEEK ALL FOUR TASKS IN 20 BLOCKS OF 4 TRIALS EACH, IN A SERIA ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11093
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11093
Εναλλακτικός τίτλος
THE EFFECT OF BLOCKED SERIAL AND RANDOM PRACTICE METHOD IN LEARNING NOVEL MOTORSKILLS
Συγγραφέας
ΠΟΛΛΑΤΟΥ-ΖΑΡΟΓΙΑΝΝΗ, ΕΛΙΖΑΝΑ
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
ΚΙΟΥΜΟΥΡΤΖΟΓΛΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΑΞΙΛΔΑΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΦΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΚΟΔΟΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ; ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ; ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ; ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ; Πλοκή περιεχομένων; ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ; ΤΥΧΑΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά