ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΘΕΣΜΟΙ)

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ,ΚΑΤΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ,ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:-ΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΙΣΧΥΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ (ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ),ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1984 ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.-Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΥΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ.-Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣΤΟΥΤ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΤΑΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

AIM OF THIS THESIS IS THE RESEARCH OF THE EDUCATIONAL POLICY FOLLOWED DURING THE TWENTIETH CENTURY,INTO TEACHERS' INSTRUCTION AND SPECIFICALLY :-THE PRESANTATION AND THE ANALYSIS OF THE LEGISLATION THAT WAS IN FORCE FOR TEACHERS'INSTRUCTION SCHOOLS (TEACHERS' COLLEGES,PEDAGOGICAL ACADEMIES)FROM THE BEGINNINGOF THE CENTURY UNTIL 1984,WHEN THE PEDAGOGICAL DEPARTMENTS AT UNIVERSITIES WERE OPENED.-THE INQUIRY INTO THE METHOD OF FUNCTION OF THESE SCHOOLS AND PARTICULARLY OF MARASLIOS TEACHERS' COLLEGE,OF TEACHERS' COLLEGE OF SAMOS AND OFMARASLIOS PEDAGOLOGICAL ACADEMY,AS WELL AS THE INFLUENCCE IT HAD ON THE FORMATION OF TEACHERS' PERSONALITY.-THE RECORD AND THE COMMENTARY ON THE EFFORTS MADE SO THAT TEACHERS COULD GO FROM A SECONDARY LEVEL INSTUCTION TO A UNIVERSITY ONE.-CONCLUSIVELY THE EDUCATIONAL POLICY AND THE DESIRABLE,EACH TIME,TYPE OF TEACHER WERE A SEQUENCE OF THE POLITICAL,ECONOMIC AND CULTURAL STRUCTURE OF SOCIETY,CERTAINLY WITHIN THE LIMITS OF THE FORM ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10862
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10862
Εναλλακτικός τίτλος
EDUCATIONAL POLICY ON TEACHERS' INSTRUCTION DURING THE TWENTIETH(20TH) CENTURY(PHILOSOPHY-ISTITUTIONS)
Συγγραφέας
ΣΚΟΥΡΑ, ΛΑΜΠΡΙΝΗ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΕΡΑΚΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΒΡΕΤΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΖΑΝΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά