ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περίληψη

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΤΗΝΣΥΝΤΑΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ . ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΑ, ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1012
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1012
Εναλλακτικός τίτλος
RAPPORTS ENTRE PRESENTATION ET COMPREHENSION DES MATHEMATIQUES AU LYCEE
Συγγραφέας
ΚΑΛΑΒΑΣΗΣ, ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ
Ημερομηνία
1987
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
ΝΕΓΡΕΠΟΝΤΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ
ΛΑΜΠΡΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΑΝΑΠΟΛΙΤΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΦΑΡΜΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ - ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ; ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ; Γνωστικό αντικείμενο; ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ; ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ; ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ; ΝΟΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ; ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ; ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
364 σ.