Browse by "Degree Grantor" : University of Piraeus (UNIPI)
Jump to:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters: 
 
Sort by:
In order:
Results/Page
DateTitleAuthorFull Text
2022Οι επιδράσεις του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, της δραστηριότητας εσωτερικού ελέγχου, της εταιρικής διακυβέρνησης και των βέλτιστων πρακτικών στη λειτουργία του δημόσιου τομέα: η περίπτωση των δημόσιων μονάδων υγείαςRodakos, Irodis-Andreas S.
1996ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΛΕ...Γιαννακούρου, Μαρία
2006Οι επιπτώσεις της ισχύος και του τύπου της οργανωσιακής κουλτούρας στην αποτελεσματικότητα και την καινοτομικότητα των επιχειρήσεωνSahinidis, Alexandros G.
2023Οι επιπτώσεις των νέων τεχνολογιών στη στρατηγική ευελιξία και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των εταιρειώνKarvela, Panagiota K. 
1987ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑKarayiannis, Anastassios D.
1995ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ "ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ". Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗLekakou, Maria B.
2014Οικονομική ανάλυση και διοίκηση αποφάσεων στο χώρο της υγείας με εφαρμογή στην ασφάλεια του ασθενούςRiga, Marina T.
2007Οι οικονομετρικές προσεγγίσεις της γονιμότητας του ελληνικού πληθυσμούTzougas, John G.
2001Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχείαΚαραβούλης, Σπύρος Α.
2022Οι σύγχρονες εξελίξεις των νηολογίων στον τομέα της νηολόγησης των πλοίων και οι προοπτικές δημιουργίας ενός κοινού νηολόγιου για τις χώρες της Ευρωπαϊκής 'ΕνωσηςSaviolakis, Panagiotis I.
2006Ο λιμενικός ανταγωνισμός στη διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο & ο ρόλος του λιμένος ΠειραιώςMichalopoulos, Vasileios A.
2018Ολοκληρωμένο σύστημα σύστασης εργασίας - εργαζομένου βασισμένο στην εισαγωγή περιορισμώνAlmalis, Nikolaos D.
2012Ολοκλήρωση επιχειρηματικών διαδικασιών στον χώρο του διεπιχειρησιακού ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω αρχιτεκτονικής υπηρεσιώνNinios, Georgios P.
1987Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΓΩΓΟΣΚαρανίκας, Χρήστος
2016Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (b2b) περιβάλλοντα: εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίαςPatsiouras, Christos K.
2006Οργανωσιακό κλίμα, ικανοποίηση από την εργασία και οικονομική απόδοση επιχειρήσεων: διαχρονική και συγκριτική μελέτη στάσεων και απόψεων εργαζομένων σε μεγάλους ελληνικούς τραπεζικούς οργανισμούςΠαρούτης, Σπυρίδων Ε.
2017Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσηςChatzopoulou, Evangelia C.
2011Ο ρόλος της εκπαίδευσης σε θέματα τεχνολογίας για την ενσωμάτωση των μεταναστών στην οικονομική ζωή: η περίπτωση της ΕλλάδαςTsoukalas, Spyridon P.
2018Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της Μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουνNiros, Meletios I.
2013Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου: μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηEleftheriou, Sofia I.