Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2023Recommender systems with real-life applicationsΣαρδιανός, Χρήστος Α.
2023Assessing the suitability of CMMN language for knowledge-intensive processesΡούτης, Ιωάννης Τ.
2023Επαναχρησιμοποίηση λογισμικού στη μηχανική παιγνίων υπολογιστήΠασχάλη, Μαρία-Ελένη Η.
2023Efficient design techniques of switches for optical networks and data centersΚυριάκος, Άγγελος Κ.
2023Resource allocation and quality management in geo-distributed workflowsΜιχαηλίδου, Άννα-Βαλεντίνη Α.
2023Deep reinforcement learning algorithms for intelligent agents in virtual environmentsΓιαννακόπουλος, Πέτρος Ν.
2023Signal processing on graphsΜανδάνας, Φώτιος Δ. 
2023Design techniques of parallel accelerator architectures for real-time processing of learning algorithmsΠαπαθεοφάνους, Ελισσαίος-Αλέξιος Π.
2023Urban data analytics and applications in the big data eraΤομαράς, Δημήτριος Ν.
2023Analysis and visualization of directed graphsΛιονάκης, Παναγιώτης Κ.
2023Εκτίμηση δικτύου συνδεσιμότητας πολύπλοκων συστημάτων από χρονοσειρές υψηλής διάστασηςΦωτιάδης, Ακύλας Ν.
2023Πλαίσιο κουλτούρας κυβερνοασφάλειας με πρακτική εφαρμογή σε κρίσιμες υποδομέςΓεωργιάδου, Άννα Χ.
2023Deep learning for robotic visual perceptionΠαπαϊωαννίδης, Χρήστος Π. 
2023Design and analysis of auction mechanisms: algorithms and incentivesΤσικιρίδης, Αρτέμ Β.
2023Υπολογιστικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησηςΤσιγάρος, Θεολόγος Ι. 
2023Mobile augmented reality using fuzzy logic for learners' spatial ability trainingΠαπακώστας, Χρήστος Ζ. 
2023Computational thinking through programming: a conceptual model for teaching and learning computational thinkingΤίκβα, Χριστίνα Β.
2023Lifelong training of civil servants on information systems in the field of healthΛάλος, Χρήστος Β.
2023The role of educational technology, artificial intelligence, and gamification in improving education and students’ cognitive and social-emotional development: development and evaluation of educational applications and serious games using extended reality and learning analyticsΛαμπρόπουλος, Γεώργιος Α. 
2023Adaptive indexing for interactive visual exploration and analyticsΜαρούλης, Σταύρος Ι.