Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2011 | Ατομικές διαφορές και ηλεκτρονική εκπαίδευση: η εργαζόμενη μνήμη και οι νοητικές ικανότητες ως παράμετροι προσωποποίησης στα εκπαιδευτικά υπερμέσα | Τσιάνος, Νικόλαος Α. | |
2017 | Ατομικοί και ψυχοκοινωνικοί παράγοντες που συνδέονται με τη σχολική αυτοαντίληψη και τη σχολική επίδοση παιδιών Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού | Παπαδόπουλος, Νικόλαος Δ. | |
2022 | Ατυχήματα στο σχολικό περιβάλλον: σχέση της φυσικής δραστηριότητας και της κινητικής συναρμογής | Δόλωμα, Δήμητρα Γ. | |
2023 | Αυτοαξιολόγηση του μαθητή και βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Παπανθύμου, Αναστασία Η. | |
2022 | Αυτοαξιολόγηση των μαθητών και σχολική επίδοση: μελέτη των μεταξύ τους σχέσεων και οι απόψεις των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών και μαθητών | Βασιλειάδου, Δέσποινα Β. | |
2012 | Αυτοαποτελεσματικότητα στη διαδικασία λήψης εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων μαθητών - μαθητριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: ο ρόλος ατομικών παραγόντων και υποστηρικτικών μηχανισμών | Χαροκοπάκη, Αργυρώ Κ. | |
2003 | Αυτοεκτίμηση μαθητών και σχολική συμπεριφορά | Ράπτη, Αικατερίνη Γ. | |
2012 | Αυτόματη καταγραφή μελωδίας σε μουσική σημειογραφία: παιδαγωγικές εφαρμογές | Χουρδάκης, Μιχαήλ Γ. | |
2005 | Αυτόματη μάθηση συντακτικών εξαρτήσεων και ανάπτυξη γραμματικών της ελληνικής γλώσσας | Κερμανίδου, Κάτια-Λήδα Θ. | |
2013 | Αυτόνομες και μη αυτόνομες δομικά εικόνες: εκπαιδεύοντας ενηλίκους στα εικαστικά, τη διαφήμιση και το φωτορεπορτάζ | Τρανός, Τριαντάφυλλος Α. | |
2015 | Αφασικές διαταραχές σε άτομα με κακώσεις εγκεφάλου | Χολή, Σπυριδούλα Κ. | |
2021 | Αφηγηματικά και λειτουργικά μοτίβα και συμμετοχικός σχεδιασμός ψηφιακών παιχνιδιών για την αειφορική διαχείριση δημόσιου χώρου | Τραγαζίκης, Παναγιώτης Σ. | |
2014 | Αφηγήσεις ζωής ελληνίδων επιστημόνων: η εξέλιξή τους στους τομείς της φυσικής, των μαθηματικών, της μηχανικής και της τεχνολογίας | Παντούλη, Όλγα Π. | |
2014 | Αφομοίωση και εθνική συνείδηση των μεταναστών: όψεις δικαίου και κοινωνικοπολιτικές παράμετροι: η κοινωνική πολιτική με ψυχολογική και παιδαγωγική θεώρηση | Μαντζανάς, Μιχαήλ Κ. | |
2008 | Βασική εκπαίδευση και κοινωνική οργάνωση στην Κρήτη την εποχή της κρητικής πολιτείας: 1898-1901 | Μόσχου, Δήμητρα Γ. | |
2009 | Βέλτιστοι χρόνοι διακοπής και εφαρμογές σε μαθηματικά μοντέλα της εκπαίδευσης | Καραντζή, Αθηνά Ν. | |
2009 | Βελτιστοποίηση συστημάτων εκπαίδευσης και συλλογικής ευφυΐας βασισμένη σε μοντελοποίηση συμπεριφοράς και τεχνικές μηχανικής μάθησης | Λυκουρέντζου, Ιωάννα Ε. | |
2007 | Βιογραφική πορεία και ανάπτυξη της ακαδημαϊκής γλωσσικής ικανότητας. Το παράδειγμα των δίγλωσσων παλιννοστούντων φοιτητών από τη Γερμανία στα παιδαγωγικά τμήματα του ελληνικού πανεπιστήμιου | Μπερζαμάνη, Θωμαή Ν. | |
2012 | Βιοτεχνολογικές προκλήσεις στο χώρο της φιλοσοφίας και της εκπαίδευσης και ο ρόλος της βιοηθικής | Ζάννη, Αναστασία Σ. | |
2021 | Βιωματική-συμμετοχική μάθηση: η εμπειρία των ομάδων συζήτησης κτηνοτρόφων στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας | Ζαρόκωστα, Ελένη Κ. | |