ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΑΤΜ

Περίληψη

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΑΤΜ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΘΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΚΡΙΣΙΜΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΦΙΚΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΡΕΞΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΛΗΣΗ, ΟΤΑΝ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΚΕΛΙΟΥ (ΠΑΚ). ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ, ΜΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΦΙΚΤΗ ΕΑΝ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ, Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ ΚΛΗΣΗΣΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΚ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΤΗ. ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΜΕΝΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΘΕΙ ΣΕ ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΧΘΕΙ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ.ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΥΡΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΓΩΓΕΩΝ ΑΤΜ, ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΣΤ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

IN ATM NETWORKS, THE TRAFFIC CONTROL MECHANISM IS DEFINED AS A SET OF ACTIONS TAKEN BY THE NETWORK IN ALL THE RELEVANT NETWORK ELEMENTS TO AVOID CONGESTION CONDITIONS. A PRIMARY FUNCTION OF THAT MECHANISM IS TO DETERMINE IF THERE AREAVAILABLE THE SUFFICIENT RESOURCES TO ESTABLISH A NEW CALL THROUGH THE WHOLENETWORK AT ITS REQUIRED QUALITY OF SERVICE (QOS) AND TO MAINTAIN THE AGREED QOS OF EXISTING CALLS. A MEASURE OF QOS OFFERED BY THE NETWORK TO A TRAFFIC STREAM IS ITS CELL LOSS PROBABILITY (CLP), WHICH IS USED AS THE SOLE QOS CRITERIO. THE PROPOSED MECHANISMS ARE JUSTIFIED BY THE THEORY OF LARGE DEVIATIONS AND THE INFORMATION THEY REQUIRE IS BASED ON THE ACTUAL TRAFFIC FLOWS RATHER THAN THE ANALYSIS OF SOME SPECIFIC TRAFFIC MODELS. TWO ASYMPTOTIC RESULTS, WELL KNOWN AS THE LARGE B AND THE LARGE N ASYMPTOTIC, AND A HEURISTIC FOR BUFFERLESS SYSTEMS, ARE DESCRIBED AND EVALUATED. THOSE RESULTS CAN BE USED TO ESTIMATE THE CLP IN ATM LINKS WHICH SERVE A SINGLE BUFFER IN A FCF ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/7423
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/7423
ND
7423
Εναλλακτικός τίτλος
ON-LINE MECHANISMS FOR TRAFFIC CONTROL IN ATM NETWORKS
Συγγραφέας
Φούσκας, Γεώργιος
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΕΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΑΤΕΒΑΙΝΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
ΤΡΑΓΑΝΙΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΓΕΙΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ; ΕΥΡΥΖΩΝΙΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΔΙΚΤΥΑ ΑΤΜ; ΘΕΩΡΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ; ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΕΥΡΟΣ ΖΩΝΗΣ ΠΗΓΗΣ; ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΚΕΛΙΟΥ; Ποιότητα εξυπηρέτησης; Στατιστική ανάλυση; ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣΠΗΓΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
195 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)