ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ - ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ: ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΤΕΝΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ, ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ). ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ. (ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ). ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ 7Ο, 14Ο, ΚΑΙ 21Ο ΕΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ 7. (ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ). ΟΙ ΗΛΙΚΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΩΣΗΛΙΚΙΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΩΡΙΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑ ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/6564
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/6564
ND
6564
Εναλλακτικός τίτλος
DER MATHEMATIKUNTERRICHT IM UBERGANG VON DER GRUNDSCHULE ZUM GYMNASIUM. EINE ANALYTISCH-VERGLEICHENDE UNTERSUCHUNG DER GRIECHISCHEN UND DEUTSCHEN MATHEMATISCHEN LEHRPLANE UND MATHEMATIKBUCHER
Συγγραφέας
Βαϊνας, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Padagogische Hochschule Ludwigsburg
Εξεταστική επιτροπή
WOLPERT H.
GIEL K.
Χώρα
Γερμανία
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
477 σ.