Οι ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης ως παράγοντας της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης

Περίληψη

Η εισαγωγή της τεχνολογίας και του διαδικτύου στο χώρο της εκπαίδευσης έχει επιφέρει σε σύντομο χρονικό διάστημα μία σειρά εκπαιδευτικών και κοινωνικών εξελίξεων. Τα χαρακτηριστικά της συνεργασίας, επικοινωνίας και διαμοιρασμού έχουν μεταβεί από τη σχολική εκπαιδευτική κοινότητα στις διαδικτυακές κοινότητες εκπαιδευτικών. Τα χαρακτηριστικά της συμμετοχής των μελών-εκπαιδευτικών σε κοινές δραστηριότητες, η ανάπτυξη δράσεων, η αλληλεπίδραση σε εικονικούς χώρους μάθησης με στόχο την αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων, διαμορφώνουν τις Ηλεκτρονικές Κοινότητες Μάθησης, οι οποίες αναδύονται ως ένα ιδιαίτερα υποσχόμενο μέσο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση από και ανάμεσα σε ίσους, με το πλεονέκτημα ότι παρέχουν τη δυνατότητα για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, παρακάμπτοντας τους χωροχρονικούς περιορισμούς που θέτουν οι παραδοσιακές μορφές. Έρευνες έχουν αναδείξει συγκεκριμένους παράγοντες που επηρεάζουν την επίδοση των μαθητών, τονίζοντας τη σημαντικότητα της συμβολής του σχολείου και του εκπαιδ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The advent of the internet and technological advancements in education have ushered in rapid educational and social developments. Key features such as interaction, collaboration, communication, and information sharing have transitioned from traditional school settings to online communities of teachers. Members-teachers participate spontaneously in group activities, take initiatives, and interact with each other to address common teaching challenges.. Through this process, members learn collaboratively, leading to the formation of an online learning community. Online Communities of Learning represent a highly promising tool for peer-based distance education. The primary advantage of these communities is that they offer opportunities for self-directed professional development, overcoming the time and spatial limitations of traditional educational models. Research indicates that students’ performance is influenced more by specific factors—particularly the quality of teaching and classroom ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60077
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60077
ND
60077
Εναλλακτικός τίτλος
Online communities of learning as a factor in the effectiveness of primary school teachers
Συγγραφέας
Γελαδάρη, Αθηνά (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Υψηλάντης Γεώργιος
Γρίβα Ελένη
Στάμου Αναστασία
Χατζηδήμου Κωνσταντίνος
Τάλλη Ιωάννα
Τζιφόπουλος Μενέλαος
Μουτή Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Γλώσσα και Γλωσσολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)