Θερμοελαστοϋδροδυναμική ανάλυση ιπποειδών οδοντωτών τροχών με παρασκευασμένα λιπαντικά
Περίληψη
Ένα από τα βασικά κριτήρια σχεδιασμού που εφαρμόζονται σήμερα στη βιομηχανία αυτοκινήτων είναι η ανάπτυξη οχημάτων υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Οι αυστηροί κανονισμοί που έχουν θεσπιστεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στις Ηνωμένες Πολιτείες επιβάλλουν προοδευτικά χαμηλότερα όρια εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, είτε μέσω φορολογικών επιβαρύνσεων είτε, σε ακραίες περιπτώσεις, με την απαγόρευση διάθεσης συγκεκριμένων μοντέλων στην αγορά. Η τριβή αποτελεί έναν από τους βασικούς μηχανισμούς που συμβάλλουν στην αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. Ως εκ τούτου, η εις βάθος κατανόηση του φαινομένου σε επίπεδο ολοκληρωμένων μηχανολογικών συστημάτων καθίσταται κρίσιμη για την ανάπτυξη βελτιωμένων μεθοδολογιών σχεδιασμού και τη χρήση ενεργειακά αποδοτικών λιπαντικών.Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη θεωρητική πρόβλεψη των απωλειών ισχύος και της συζευκτικής απόδοσης ζευγών ιπποειδών οδοντωτών τροχών, οι οποίοι αποτελούν βασικά εξαρτήματα των διαφορικών μονάδων στα σύγχρονα οχήματα. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
One of the main design criteria currently used by the automotive industry us that of designing fuel efficient vehicles. Strict regulations imposed within the European Union and the United States, dictate progressively lower limits of greenhouse gases emissions, either via imposed taxation or, in extreme cases via refraining the distribution of certain vehicle models. Friction itself is one of the sources responsible for increased fuel consumption. Consequently, its understanding on a full scale system level is of essential importance in employing improved design methodologies and fuel efficient lubricants. The present study focuses its attention on the theoretical prediction of the power losses and the conjunctional efficiency of hypoid gear pairs which are located in the differential units of modern cars. Particular attention is paid on the effect of the lubricant formulation on the efficiency performance of the system. This is realised through the rheological characterisation of the ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.41 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




