Τάσεις και προοπτικές για την επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών
Περίληψη
Η εκπαίδευση στην επιχειρηματικότητα αποτελεί σημαντικό πυλώνα για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα και τη διαμόρφωση ενεργών πολιτών σε μια κοινωνία που μεταβάλλεται διαρκώς. Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμβολή της Εκπαίδευσης στην επιχειρηματικότητα στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ζωή των εκπαιδευομένων, εξετάζει το κατά πόσον αυτή αφορά όλους/ες ή ομάδες με συγκεκριμένους στόχους, αναφέρεται στις βαθμίδες που μπορεί να αφορά, στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να ενσωματωθεί στο πρόγραμμα μαθημάτων, καθώς και στα εμπόδια που συναντά μια πιθανή απόφαση εισαγωγής της στο σχολείο.Η εργασία χωρίζεται σε θεωρητικό και ερευνητικό μέρος. Στο θεωρητικό εξετάζεται ο προβληματισμός που έχει αναπτυχθεί σχετικά με την εκπαίδευση στην επιχειρηματικότητα και διατυπώνονται τα ανοικτά ερωτήματα στο θέμα. Με βάση ένα μικτό μεθοδολογικό σχεδιασμό, η έρευνα συνδυάζει την ποσοτική προσέγγιση (μέσω ερωτηματολογίου) με την πο ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Education in entrepreneurship is an important pillar for strengthening 21st century skills and promoting active citizenship in a society that is constantly changing. This doctoral thesis explores the views of educators on the contribution of Entrepreneurship Education to the personal, social and professional lives of learners, examines whether it concerns everyone or groups with specific goals, refers to the levels it may concern, the ways in which it can be integrated into the curriculum as well as the obstacles encountered in the decision to introduce it in school. The work is divided into a theoretical and research part. The theoretical part examines the reflection that has developed regarding entrepreneurship education and formulates open questions on the subject. Based on a mixed methodological design, the research combines a quantitative approach (via questionnaire) with qualitative investigation (via interviews), in order to achieve a multidimensional understanding of the phenom ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (7.43 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.






