Στρατηγικό ψηφιακό μάρκετινγκ χρηματοπιστωτικών συστημάτων αναλυόμενο με πληροφοριακά συστήματα διοίκησης και νευροεπιστήμης

Περίληψη

Η διατριβή με τίτλο «Στρατηγικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Συστημάτων αναλυόμενο με Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης και Νευροεπιστήμης» εστιάζει στη χρήση προηγμένων τεχνολογιών ανάλυσης για την ενίσχυση του ψηφιακού εταιρικού ονόματος διαμέσω του στρατηγικού ψηφιακού μάρκετινγκ στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Μελετώνται τόσο τα Κεντροποιημένα Χρηματοπιστωτικά Συστήματα (CeFi) όσο και τα Αποκεντρωμένα Χρηματοπιστωτικά Συστήματα (DeFi), αξιοποιώντας ψηφιακές μεθόδους μάρκετινγκ, όπως η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Optimization – SEO), το Μάρκετινγκ Μέσω Κοινωνικών Μέσων (Social Media Marketing – SMM), η Διαφήμιση Πληρωμένης Αναζήτησης (Paid Search Advertising – PSA), το Μάρκετινγκ Μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (Email Marketing – EMM), το Μάρκετινγκ Μέσω Βίντεο (Video Marketing – VM), κ.α., και πάντα σε συνάρτηση με τις εταιρικές στρατηγικές προώθησης. Ο στόχος είναι η κατανόηση και βελτίωση βασικών μετρικών, όπως η επώνυμη επισκεψιμότητα, η αφοσίωση και η ικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The doctoral dissertation titled "Strategic Digital Marketing of Financial Systems Analyzed with Decision Support Systems and Neuroscience" focuses on using advanced analytical technologies to enhance digital corporate branding through strategic digital marketing in the financial sector. Both Centralized Financial Systems (CeFi) and Decentralized Financial Systems (DeFi) are examined, utilizing digital marketing strategies, including Search Engine Optimization (SEO) and Social Media Marketing (SMM), Paid Search Advertising (PSA), Email Marketing (EMM), Video Marketing (VM), and others, always in alignment with corporate promotional strategies. The goal is to understand and improve key metrics, such as branded traffic, customer engagement and satisfaction, and online rankings. To investigate these metrics, the synergistic use of Management Information Systems (MIS) and Neuroscience proves to be scientifically appropriate. Strategic digital marketing concerns a fundamental research area ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/59426
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59426
ND
59426
Εναλλακτικός τίτλος
Strategic digital marketing of financial systems analyzed with decision support systems and neuroscience
Συγγραφέας
Γιαννακόπουλος, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Θεμιστοκλής)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Εφαρμοσμένων Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού. Εργαστήριο Επιχειρησιακών Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στις Αλυσίδες Αξίας
Εξεταστική επιτροπή
Σακάς Δαμιανός
Δασακλής Θωμάς
Τρυφωνόπουλος Χρήστος
Λιοντάκης Άγγελος
Φωτιάδης Θωμάς
Νασιόπουλος Δημήτριος
Τούντας Κανέλλος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οικονομικά
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ; Κεντροποιημένα Χρηματοπιστωτικά Συστήματα; Αποκεντρωμένα Χρηματοπιστωτικά Συστήματα; Νευρομάρκετινγκ; Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.