Ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων έγκλειστων ενηλίκων σε συστήματα ειδικών εναλλακτικών μορφών εκπαίδευσης

Περίληψη

Το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι θεμελιώδες και οφείλει να δίνεται σε όλους χωρίς περιορισμούς. Σε μια συνεχώς ψηφιοποιούμενη κοινωνία γίνεται όλο και περισσότερο συνειδητό, ότι οι κρατούμενοι δεν μπορούν να αποκλείονται από την κοινωνία, ειδικά όταν με ψηφιακό τρόπο η ανισότητα και οι φραγμοί στην πρόσβαση και τη χρήση των πληροφοριών μπορεί να γεφυρωθεί μέσω της τεχνολογίας. Οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες για νέες μορφές εκπαίδευσης, αναδεικνύουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο χώρο των σχολείων της φυλακής ως ένα βασικό πυλώνα της νέας μαθησιακής διαδικασίας, καθώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν να παρέχουν ένα αλληλεπιδραστικό και δυναμικό περιβάλλον που συμβάλει στην ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων και στην ενίσχυση της κοινωνικής παρουσίας τους. Για λόγους ασφαλείας, η τυπική μορφή της ηλεκτρονικής μάθησης δεν χρησιμοποιείται στις σωφρονιστικές μονάδες. Η μικτή μάθηση που βασίζεται στο συνδυασμό της διά ζώσης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι μια καλή επιλογή στις συνθήκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The right to education is fundamental and must be given to all without restriction. In an increasingly digitalising society, there is a growing awareness that prisoners cannot be excluded from society, especially when digitally inequality and barriers to access and use of information can be bridged through technology. The ever-increasing needs for new forms of education highlight distance education in prison schools as a key pillar of the new learning process, as new technologies can provide an interactive and dynamic environment that contributes to the active participation of learners and enhances their social presence. For security reasons, the formal form of e-learning is not used in correctional facilities. Blended learning based on the combination of face-to-face and distance learning is a good option in the isolation of prisons and responds to the demand for new solutions in the field of educational activities, as it combines elements that complement and interpenetrate each other ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 7/2025)
DOI
10.12681/eadd/57977
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57977
ND
57977
Εναλλακτικός τίτλος
Developing cognitive and social skills of incarcerated adults in special alternative education systems
Συγγραφέας
Κουτζεκλίδου, Βασιλική (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Λιοναράκης Αντώνιος
Παγγέ-Λέκκα Πολυξένη
Καραλής Αθανάσιος
Κουτούζης Εμμανουήλ
Μανούσου Ευαγγελία
Τσιμουρής Γεώργιος
Καραντράντου Ανθή
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Εξ αποστάσεως εκπαίδεση; Έγκλειστοι ενήλικες; Σχολείο φυλακής; Εκπαιδευτής ευάλωτων κοινωνικά ομάδων; Εκπαιδευτικό υλικό έντυπο και ψηφιακό; Γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες; Ενναλακτικές μορφές εκπαίδευσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.