Οι πολιτικές και η στρατηγική του εσωτερικού marketing ως απαραίτητα εργαλεία υλοποίησης στρατηγικών στόχων στο πλαίσιο της "πράσινης" διαχείρισης του διανοητικού κεφαλαίου

Περίληψη

Η αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών ζητημάτων, όπως η θέσπιση αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου και η αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών, αποτελεί πρόκληση για τους σημερινούς οργανισμούς. Ο περιβαλλοντικός προσανατολισμός και η υιοθέτηση πρακτικών, φιλικές προς το περιβάλλον, δεν αντανακλά μόνο την ευαισθησία των επιχειρήσεων, αλλά παίζει σημαντικό ρόλο στην αειφορία τους. Η προώθηση ενός τέτοιου μοντέλου διοίκησης μπορεί να αποτελέσει παράγοντα ανάπτυξης για όλους τους οργανισμούς, υφιστάμενους και νέους, ανεξαρτήτου οικονομικού κλάδου ή μεγέθους. Στο πλαίσιο της «πράσινης» λειτουργίας και επιχειρηματικότητας, οι οργανισμοί προσπαθούν να εντοπίσουν ευκαιρίες ανάπτυξης, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό τους περιβάλλον, χωρίς να «θυσιάζουν» την κερδοφορία τους. Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο τη μελέτη του εσωτερικού περιβάλλοντος των οργανισμών μέσα από την εξέταση των πρακτικών του εσωτερικού μάρκετινγκ και πώς οι πολιτικές αυτές επηρεάζουν την υλοποίηση στρατηγικών στόχων. Λαμβάν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Addressing environmental issues such as the establishment of a stricter legislative framework and changing consumer habits is a challenge for today's organizations. Environmental orientation and the adoption of environmentally friendly practices not only reflect the sensitivity of businesses but play an important role in their sustainability. The promotion of such a management model can be a growth factor for all organizations, existing and new, regardless of economic sector or size. In the context of "green" operation and entrepreneurship organizations try to identify growth opportunities both in their external and internal environment without "sacrificing" their profitability or growth. This research aims to study the internal environment of organizations through the examination of internal marketing practices and how these policies affect the implementation of strategic goals. Taking into account the respect that organizations have to show to the environment, an attempt is made to e ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 11/2024)
DOI
10.12681/eadd/55139
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55139
ND
55139
Εναλλακτικός τίτλος
Policies and strategy of internal marketing as necessary tools in implementing strategic objectives in the context of green management of the intellectual capital
Συγγραφέας
Αρφαρά, Χριστίνα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σαμαντά Ειρήνη
Πολλάλης Ιωάννης
Σαλμόν Ιωάννης
Βλάχβεη Ασπασία
Καραγιάννη Δέσποινα
Καμενίδου Ειρήνη
Μάμαλης Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οργανωσιακή συμπεριφορά και Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Λέξεις-κλειδιά
Πολιτικές εσωτερικού μάρκετινγκ; «Πράσινο» στρατηγικό μάνατζμεντ; Επίτευξη στρατηγικών στόχων; «Πράσινη» διαχείριση οργανωσιακών αλλαγών; Οργανισμός που μαθαίνει; «Πράσινη» διαχείριση διανοητικού κεφαλαίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.