Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση των ασθενών αποκατάστασης στους οργανισμούς υγείας

Περίληψη

Αυτή η μελέτη είχε ως στόχο να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζομένων, της αφοσίωσης των ασθενών και των διαφόρων διαστάσεων της απόδοσης του νοσοκομείου. Συλλέχθηκαν δεδομένα από 107 εργαζόμενους και 79 ασθενείς σε νοσοκομείο της Ελλάδας. Η μελέτη χρησιμοποίησε τη συσχέτιση Pearson και την ανάλυση πολλαπλής παλινδρόμησης για να καθορίσει την ισχύ και την κατεύθυνση των σχέσεων μεταξύ των μεταβλητών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε θετική συσχέτιση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζομένων και της αφοσίωσης των ασθενών. Επιπλέον, η ικανοποίηση από την αξιοπιστία του νοσοκομείου, την ανταπόκριση, τις δομές και την επικοινωνία του προσωπικού βρέθηκαν να είναι σημαντικοί παράγοντες πρόβλεψης της αφοσίωσης των ασθενών. Η μελέτη βρήκε επίσης μια θετική σχέση μεταξύ της αφοσίωσης των ασθενών και των οργανωτικών αλλαγών. Τα ευρήματα έχουν σημαντικές επιπτώσεις για τους διευθυντές νοσοκομείων και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ποιότητα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study aimed to investigate the relationship between employee satisfaction, patient loyalty and various dimensions of hospital performance. Data were collected from 107 workers and 79 patients in a hospital in Greece. The study used Pearson correlation and multiple regression analysis to determine the strength and direction of relationships between variables. The results showed that there was a positive correlation between employee satisfaction and patient loyalty. In addition, satisfaction with hospital reliability, responsiveness, staff structures and communication were found to be significant predictors of patient loyalty. The study also found a positive relationship between patient engagement and organizational change. The findings have important implications for hospital managers and policy makers seeking to improve the quality of care provided by hospitals. Further research should be conducted to investigate the causal relationships between these variables and to investigate ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54185
ND
54185
Εναλλακτικός τίτλος
Factors affecting the quality of provided rehabilitation services by health organizations
Συγγραφέας
Πυργελή, Μαρία (Πατρώνυμο: Ιωάννης-Στυλιανός)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών. Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Σαρρή Αικατερίνη
Πανόπουλος Αναστάσιος
Δεληπάλλα Σοφία
Βλαχβέη Ασπασία
Μιχαηλίδης Παναγιώτης
Λασπίτα Σταυρούλα
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση ποιότητας; Αναδιάρθρωση δημοσίων υπηρεσιών; Αποκατάσταση λειτουργική; Νοσοκομεία, δημόσια
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)