Αξιολόγηση των επιπτώσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς λόγω των επικείμενων προσαρμοστικών - ρυθμιστικών μέτρων για την πρόληψη της κλιματικής αλλαγής

Περίληψη

Πρόσφατα, το 2015 η Διάσκεψη στο Παρίσι για την Κλιματική Αλλαγή έθεσε ως στόχο τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη σε λιγότερο από 1,5ο μέχρι το 2100. Τα περισσότερα κράτη, αν όχι όλα αποδέχθηκαν το στόχο ως προς τις αρχές του. Με δεδομένο ότι δεν υφίσταται μηχανισμός επιβολής κυρώσεων η επιβολή του δεν είναι καθόλου σίγουρη. H υποβάθμιση του περιβάλλοντος και συνεπακόλουθα η κλιματική αλλαγή αποτελούν υπαρξιακή απειλή. Οι αναμενόμενες κλιματικές αλλαγές επαναπροσδιορίζουν τον κόσμο και μεγιστοποιούν τους κινδύνους αστάθειας σε όλες τις μορφές.Τέτοιες μορφές αστάθειας μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση των πολεμικών συγκρούσεων, σε οικονομική ύφεση καθώς και σε μαζικές μετακινήσεις προσφύγων.Στον δικό μας μικρόκοσμο, στην Περιφέρεια Αττικής, των μακρόπνοων σχεδιασμών και των αντιαισθητικών πολεοδομικών αυθαιρεσιών μπορεί αυτή η ζοφερή απειλή να μετουσιωθεί σε μοχλό αναστροφής και αλλαγών στην πραγματικότητα των δημόσιων συγκοινωνιών του Λεκανοπεδίου; μπορεί η αναδιάταξη των δημόσι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Recently, in 2015 the Paris Conference on Climate Change set a goal of limiting global warming to less than 1.5% by 2100. Most, if not all, nations accepted the goal in principle. Given that there is no sanctioning mechanism, its enforcement is far from certain. The degradation of the environment and consequent climate change are an existential threat. Expected climate changes are reshaping the world and maximizing risks of instability in all forms.Such forms of instability can lead to an increase in war conflicts, economic recession as well as mass movements of refugees.In our own microcosm, in the Region of Attica, of far-reaching plans and unsightly urban arbitrariness, can this grim threat be transformed into a lever of reversal and changes in the reality of public transport in the Basin? can the rearrangement of public transport free up sufficient public space for the citizen who is currently deprived of it? can the dominance of individualization be reversed and collectivity preva ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53740
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53740
ND
53740
Εναλλακτικός τίτλος
Assessment of impacts on public transport due to upcoming adaptive - regulatory measures to prevent climate change
Συγγραφέας
Κάτσαρης, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας. Εργαστήριο Χωροταξίας και Οικιστικής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Λυκογιάννη Σταυρούλα
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνος
Μπακογιάννης Ευθύμιος
Σαρηγιάννης Γεώργιος
Κλαμπατσέα Ειρήνη
Πολίτης Ιωάννης
Μηλιώτη Χριστίνα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Κλιματική αλλαγή; Δημόσιες μεταφορές; Αξιολόγηση μέσων μαζικής μεταφοράς; Μοντέλα αστικής ανάπτυξης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)