Εξισορρόπηση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής αξίας στα επιχειρηματικά μοντέλα των συγκοινωνιακών υποδομών
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα αφορά την αξία των συστημάτων υποδομής των συγκοινωνιών, της ενέργειας, του νερού, των αποβλήτων και των επικοινωνιών. Εξετάζει επίσης σε ποιο τμήμα των υποδομών να δοθεί προτεραιότητα ώστε να αυξηθεί η κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική αξία. Τα σύστημα υποδομής χαρακτηρίζονται από μια σειρά από αλληλεξαρτήσεις. Τα συστήματα υποδομής που λειτουργούν σε διάφορες χώρες και πόλεις είναι αλληλένδετα με διαφορετικούς τρόπους, αλλά όλα έχουν μια ισχυρή σχέση με τις «μεταφορές» – υπάρχει ένα κόστος και μια χρησιμότητα που συνδέεται με τη μετακίνηση. Οι χρήστες αυτών των συστημάτων αποδίδουν μια αξία σε αυτά τα συστήματα. Προκειμένου να διερευ
Εξισορρόπηση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής αξίας στα επιχειρηματικά μοντέλα των συγκοινωνιακών υποδομών
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα αφορά την αξία των συστημάτων υποδομής των συγκοινωνιών, της ενέργειας, του νερού, των αποβλήτων και των επικοινωνιών. Εξετάζει επίσης σε ποιο τμήμα των υποδομών να δοθεί προτεραιότητα ώστε να αυξηθεί η κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική αξία. Τα σύστημα υποδομής χαρακτηρίζονται από μια σειρά από αλληλεξαρτήσεις. Τα συστήματα υποδομής που λειτουργούν σε διάφορες χώρες και πόλεις είναι αλληλένδετα με διαφορετικούς τρόπους, αλλά όλα έχουν μια ισχυρή σχέση με τις «μεταφορές» – υπάρχει ένα κόστος και μια χρησιμότητα που συνδέεται με τη μετακίνηση. Οι χρήστες αυτών των συστημάτων αποδίδουν μια αξία σε αυτά τα συστήματα. Προκειμένου να διερευonsiderations of social, economic and environmental wellbeing. The use of the term ‘infrastructure system’ is related to interdependencies. Infrastructure systems operating in different countries and cities are interrelated in different ways, but all have a strong relationship to ‘transport’ – there is a cost and a utility associated with movement. Infrastructure systems are ultimately created to serve individuals, who place a value on them. In order to explore all forms of value realisation – the foundation for what are commonly termed business models – the relationship between an individual and the transport system needs to be established. The hypothesis being tested in this thesis is that it is possible to identify both the full range of value and int ...
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.