Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω φορητών συσκευών (mobile e- commerce) από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Έλεγχος κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας και ενδεχόμενων μεταβλητών στην χρήση και απόδοσή τους

Περίληψη

Το εμπόριο και το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών (Μ- commerce / mobile marketing), γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και σημαντικό. Η ακαδημαϊκή έρευνα σχετικά με το Mobile marketing επεκτείνεται με γοργούς ρυθμούς, ενώ υπάρχουν ιδιαίτερα αισιόδοξες εκτιμήσεις σχετικά με τη μελλοντική επιτυχία του mobile marketing και των σχετικών πρωτοβουλιών. Παρόλα αυτά, υπάρχει ένα κενό στην υπάρχουσα βιβλιογραφία όσον αφορά τα στοιχεία που συμβάλλουν στην επιτυχημένη χρήση του Μ- Commence marketing. Λίγες έρευνες είναι διαθέσιμες σχετικά με τον εντοπισμό των βασικών παραμέτρωντου επιτυχημένου Μ- Commence marketing, ιδιαίτερα στην περίπτωση των εταιρικών πελατών των επιχειρήσεων (Business-to-Business marketing). Ο τομέας αυτός έχει αναπτυχθεί γοργά τα τελευταία χρόνια και οι ακαδημαϊκοί κάνουν προσπάθειες διερεύνησής του. Η παρούσα Διδακτορική μελέτη προσπαθεί να συμβάλλει στην αύξηση της γνώσης μέσω της εξέτασης των παραγόντων που μπορεί να συμβάλλουν στην επιτυχημένη εφαρμογή του Μ- Commence market ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Mobile commerce (via Smartphones) and Mobile marketing is becoming increasingly popular and important. Academic research on mobile marketing is expanding at a rapid pace, prompted by widely publicized, too optimistic forecasts of future success of mobile marketing and success stories of mobile marketing initiatives. To the best of our knowledge, there is a gap in marketing theory when it comes to M-Commerce marketing success elements. Only a little amount of study has been done on identifying the essential success elements of M-commerce marketing, and there is a void in the literature about its success determinants at the M-Business-to-Business marketing level. This is an area that has been rapidly expanding in recent years, and academics have attempted to investigate it. This PhD study attempts to start filling this void, by examining the factors that may contribute to the success of M-commerce businesses. First, the theoretical background is presented, with short reference in importa ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52101
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52101
ND
52101
Εναλλακτικός τίτλος
Antecedents and consequences of mobile electronic commerce use, marketing activities and performance in the Creek business-to-business context
Συγγραφέας
Ντάρλας, Γεράσιμος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Καραγιάννη Δέσποινα
Σταματίου Ιωάννης
Salo Jari
Αντωνοπούλου Σωτηρία
Γιαννούκου Ιωάννα
Κούτουλας Δημήτριος
Λίβας Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εμπόριο μεσω κινητών συσκευών; Διεπιχειρησιακό μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών; Δραστηριότητες προσανατολισμένες στην καινοτομία; Διαχείριση περιεχόμενου; Κερδοφορία; Δραστηριότητες προσανατολισμένες στο εμπόριο μέσω κινητών συσκευών; Μοντέλο U TAUT; Αντιληπτή ευκολία χρήσης; Αντιληπτή χρησιμότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.